עצור. צילום: דוברות המשטרה
עצור. צילום: דוברות המשטרה

האונס הקבוצתי: נעצרו שני חשודים נוספים

בכך מגיע מספר החשודים עד כה לארבעה. צעירה עוכבה היום לחקירה לאחר שביקשה בקבוצת וואטסאפ את הסרטונים שלכאורה תיעדו את המעשים

פורסם בתאריך: 22.8.20 20:56

     

צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש כבר גיבש הערכה של מספר המעורבים באונס הקבוצתי באילת. מדובר בחשודים שלקחו חלק פעיל באונס ואחרים שרק עמדו והסתכלו ולא מנעו את המעשים החמורים בנערה בת ה-16 מאשקלון.

צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/imagine

צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/imagine

במהלך היום עצרו בלשי וחוקרי המשטרה שני קטינים בחשד למעורבות באונס, היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של אחד הקטינים שנעצר ומחר יובא הקטין השני להארכת מעצר. זאת בנוסף לשני חשודים, בני 27, שנעצרו בשבוע שעבר.

צילום המסך המדובר

במהלך היום עוכבה לחקירה צעירה בחשד לשידול להפצת חומר תועבה, זאת בעקבות הפצה של צילום מסך משיחת וואטסאפ שבה שוחחו המשתתפים על האונס באילת ואחד מהם שאל: "יש למישהו את הסרטונים מה30 נערים?". הצעירה שעוכבה לחקירה כתבה בתגובה: "אל תתקמצנו שתפו". היא שוחררה לאחר חקירה, בתנאים מגבילים.

במשטרה ממשיכים לסרוק את צילומי האבטחה מהמלון וכך הם מצליחים להגיע לחלק מהמעורבים.

על פי ההערכות, מספר המשתתפים באונס הוא גבוה אך לא מדובר ב-30. המספר 30 הוא מספר שנטען על ידי החשוד הראשון שנעצר. הוא טען כי היו 30 גברים החדר והוא לא יכול היה לבדו למנוע את המעשים וזאת בתגובה לחשד נגדו כי לא מנע את ביצוע המעשים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בסוף השבוע אמר אחד מבני משפחתה, "בשלב הזה אנחנו רק מנסים לעכל את מה שקרה לנו" והוסיף: "אנחנו מעוניינים לשמור על פרטיות ועל שקט".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר