ענבל גלאם. מתוך האינסטגרם

"המסע שלי מתחיל": הבשורה המרגשת של ענבל גלאם (אירמה)

פורסם בתאריך: 24.4.24 20:25

     

השחקנית ענבל גלאם מוכרת בכל רחבי הארץ בתור אירמה מהסדרות שנות ה-80 ושנות ה-90, אבל בשביל תושבי אשקלון היא קודם כל אחותו של ראש העירייה – תומר גלאם.

ענבל ותומר גלאם

גלאם, רווקה בת 44, הודיעה ממש רגע לפני החג כי היא בהריון מתרומת זרע אחרי כ-10 שנים של טיפולים.

"רגע לפני החג, בוחרת לפרסם כאן לפני שיצא משליטתי ;)", כתבה גלאם, "אחרי מסע ארוך של כ-10 שנים של בירורים וטיפולים – שמחה לבשר שאני בהריון. מאושרת עד השמיים!

"מודה לאלוהים על המסע, על השברים והנפילות, על ההתרוממות הרוחנית, על הדרך, על המלאכים ששלח אלי לשמור עלי למטה ולמעלה – על הכל".

צילום האולטראסאונד של ענבל גלאם

גלאם סיפרה כי היא חזרה לטיפולים דווקא בימים אלה, "בתוך זמן מלחמה, כשאני עם כדורי הרגעה והחלטה שדווקא עכשיו עם ישראל חי, שבתי לטיפולים. המסע שלי רק מתחיל ואני לוקחת אותו בזהירות ובשמחה רבה ;).

"ובנימה זאת, חשוב לי לבקש שתכבדו את הזמן הפרטי שלי עם עצמי (במרפאה או ברגעים אינטימיים) וחסכו ממני שאלות. במקום זאת, ברכה ללידה קלה ובידיים מלאות בע"ה – תהיה נהדרת 😉 אוהבת אתכם".

את הפוסט סיימה גלאם בבקשה מיוחדת: "נ.ב – בקשה קטנה לי אליכם, כשאתם פוגשים/ת נשים ללא ילדים בגיל בוגר אל תשאלו אותן למה הן לא עושות ילדים? זה קורע את הלב. אנחנו לא תמיד רוצות לשתף שאנחנו בטיפולים כבר שנים ולא מצליחות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר