עורך דין פלילי באשקלון אשקלון
עו"ד לימור רוט חזן

עורך דין פלילי מומלץ באשקלון: עו"ד לימור רוט חזן

מחפשים עורך דין פלילי באשקלון? הכירו את משרד עו"ד לימור רוט חזן: עם ותק של 27 שנים ורזומה עשיר, מתמחה המשרד בכל תחומי הדין הפלילי, החל מתיקי נוער ותיקי אלימות במשפחה ועד תיקי שוד, המתה וצווארון לבן

פורסם בתאריך: 6.7.21 14:23

     

עו"ד לימור רוט חזן הינה עורכת דין ונוטריון, חברה בפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין מחוז דרום, בעלת משרד עורכי דין מצליח ומשגשג בעל ותק של 27 שנים המתמחה בדין הפלילי על כל היבטיו, תיקי אלימות במשפחה, תיקי סמים, תיקי שוד, המתה, תיקי רכוש, תיקי מרמה, תיקי נוער, תיקים צבאיים, ולרבות תיקי צווארון לבן מורכבים.

כשבוחנים את הצלחותיה של עו"ד רוט חזן, ניתן לראות את הישגיה הרבים והבלתי מבוטלים בניהול הליכים מורכבים, בסגירת תיקים עוד בשלבי החקירה, במחיקת רישומים פליליים, בביטול כתבי אישום ובהיקף זיכויים חסר תקדים והצלחה בהשגת תוצאות משפטיות בכל הערכאות בבתי המשפט השונים: השלום, המחוזי והעליון ובבתי המשפט הצבאיים.

לאור ניסיונה המקצועי הרב והידע הנרחב בסוגיות השונות בתחום הפלילי, אין זה מפתיע שהיא משמשת מנטורית לעורכי דין רבים, שנחשפו להצלחותיה המרשימות.

"כל אדם עלול למצוא את עצמו חשוד בביצוע עבירה, בצדק או שלא בצדק. במהלך שנות עבודתי הרבות במערכת המשפטית נתקלתי באנשים מן השורה, נורמטיביים לחלוטין שהמשטרה פתחה נגדם בחקירה ולעיתים היה מדובר בעבירות חמורות ממש", אומרת עו"ד לימור רוט חזן.

"מניסיוני, אין אדם חסין מחקירה. החכמה היא לדעת לצלוח את החקירה באופן שזו תסתיים ללא המשך הליכים פליליים. זהו אחד השלבים החשובים ביותר בהליך הפלילי ומי שבוחר להגיע לחקירה ללא ייעוץ וליווי צמוד של עורך דין עושה טעות גדולה שעלולה לעלות לו בניהול הליך ארוך ומבזה, גם אם הוא חף מפשע לחלוטין".

קרדיט תמונה: Shutterstock

קרדיט תמונה: Shutterstock

עו"ד רוט חזן המתמחה בדין הפלילי הינה בעלת תואר ראשון  ושני במשפטים (LL.M) מטעם אוניברסיטת בר אילן והיא חברה בלשכת עורכי הדין בישראל. לפני 24 שנים, מיד לאחר סיום ההתמחות באחד ממשרדי עורכי הדין הנחשבים בארץ (משרד משה אלוני ואלי כהן), החליטה לצאת לדרך עצמאית והקימה את משרדה בתל אביב. לימים פתחה סניף נוסף באשקלון ואף עברה לעבוד במשרד זה.

משרדה של עו"ד לימור רוט חזן הוא משרד בוטיק, המתמחה כאמור בתחום הפלילי בכל סוגי העבירות, ובפרט בעבירות צווארון לבן "המונח עבירות צווארון לבן כולל בתוכו עבירות מרמה, גניבה ממעביד, עבירות על חוק איסור הלבנת הון, עבירות מס והונאה, עבירות שוחד, הפרת אמונים ועוד. לצד כל אלו אנו מתמחים בכל העבירות הפליליות, אלימות, רכוש, עבירות מין, עבירות נוער, עבירות סמים ועבירות המתה".

"כל לקוח הוא עולם ומלואו" טוענת עו"ד רוט חזן, "ואין תיק חשוב יותר ממשנהו. כל לקוח מקבל יחס אישי ומקצועי ותמיד יימצא מענה לצרותיו. הליווי הוא דיסקרטי, אמין, אנושי, עם הרגישות הראויה".

ואכן, לאורך השנים התמודדה עו"ד רוט חזן עם אלפי תיקים בתחומה, בכל השלבים של ההליך הפלילי ונחשבת ללטיגטורית בחסד עליון, עם חשיבה יצירתית, התואמת את ידענותה המשפטית, שיודעת להביא ללקוח בדיוק את התוצאה אליה הוא מייחל.

מעבר לשעות העבודה הרבות בבתי המשפט, מצאה עו"ד רוט חזן צורך לעסוק בפעילות ציבורית ענפה ומבורכת. ועל כן, בנוסף לכתיבת טור קבוע בעיתון מקומי שזכה לפופולריות רבה, כיהנה במשך שבע שנים כחברה בוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין בדרום, שימשה דירקטורית בתאגיד המים באשקלון והייתה יו"ר הוועדה המשפטית של מועצת הנשים בעיריית אשקלון.

כתובת: צה"ל 99, בניין אביאל, אשקלון.

טלפון: 052-3407232

דוא"ל: [email protected]

למעבר לפייסבוק

משרד בוטיק (צילום: משרד עו"ד לימור רוט חזן)

משרד בוטיק (צילום: משרד עו"ד לימור רוט חזן)


תוכן מקודם


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר