עו"ד אמנון גולן. צילום: טל מחפודה
עו"ד אמנון גולן. צילום: טל מחפודה

עורכי דין מומלצים באשקלון והסביבה: משרד אמנון גולן ושות’ משרד עורכי דין

תעבורה, מקרקעין, משפחה או ירושות ועיזבונות - תחום עריכת הדין נמצא בכל תחום בחיינו. בכל הצמתים הללו אנחנו רוצים לוודא שלצידנו נמצאים עורכי הדין המקצועיים והאיכותיים ביותר בתחום, הרואים את הלקוח במרכז ושואפים להשיג הצלחה וזכייה בכל תיק. הכירו את משרד עורכי הדין אמנון גולן ושות' שפועל כבר 12 שנים ללא לאות עבור לקוחותיו

פורסם בתאריך: 1.7.21 11:07

     

בחירת עורך דין לייצוג היא החלטה חשובה שעשויה להשפיע על עתידכם. לפיכך, מומלץ לוודא שעורך הדין הוא מקצועי ומנוסה, בדיוק כמו עו"ד אמנון גולן, אשר מוביל את משרד הבוטיק בניהולו להצלחות בתחומים הבאים: תעבורה, פלילי, מקרקעין, עבירות מס, דיני, משפחה, הוצאה לפועל בנוסף לתחומי הנזיקין, המשרד עוסק בתחום האזרחי/מסחרי, ליטיגציה אזרחית, ירושות, עיזבונות, מקרקעין, ובתחומי תמ”א 38 (חיזוק בפני רעידות אדמה).

סוד ההצלחה בתחום הפלילי: היכרות מעמיקה עם המערכת

מעטים האנשים שמכירים את מערך החקירות והתביעה על בורים, שני עשורים של פעילות ענפה במערכת המשטרה בתפקידי מפתח שונים הובילו את עו"ד אמנון גולן, למומחיות בתחום התעבורה והפלילים המתורגמת לליווי איכותי מקצועי שיעשה את ההבדל בין חזרה לחיים רגילים לבין כתב אישום או אפילו מאסר, זאת באמצעות אסטרטגיית הגנה חזקה, ניסיון רב ומקצועיות.

כאשר אדם מן השורה נקלע לסיטואציה שבה הוא נחשד או מואשם בעבירה פלילית, כל החלטה שגויה, עלולה להיות הרת גורל. כאשר אחוז ההרשעה בישראל נע בין 84% ל-99% – יש צורך לפנות לעו"ד פלילי אשר יטפל בתיק בנאמנות, בהקדם האפשרי וללא דיחוי. ייצוג של עורך דין פלילי המתמחה בתחום זה, עשוי להפחית משמעותית את חומרת המקרה ואף להביא לזיכוי. עו"ד אמנון גולן, מסייע ללקוחותיו כבר משלב החקירה, דרך ייצוג בכל הערכאות תוך בניית הגרסה הטובה, האמינה והנקייה ביותר שתתיישב עם שאר הראיות ותביא לזיכוי או להפחתת העונש. "עבורי כל לקוח הוא עולם ומלואו", אומר עו"ד אמנון גולן, "עצת הזהב שלי היא לפנות לעו"ד ללא דיחוי, הליווי והייעוץ במקרים כאלו, הם קריטיים. היתרון שלי בתחום הוא הידיעה כיצד חושב 'הצד השני' והכרת שיטות העבודה במשטרה ב- 12 שנים האחרונות ייצגתי עשרות חשודים ונאשמים במגוון עבירות – החל מעבירות אלימות, דרך עבירות מין, סמים, צווארון לבן ועוד תוך זמינות מלאה ויחסי אישי 24/7".

משרד עורכי דין פלילי, תעבורה ומשפחה באשקלון. תמונה ממאגר Shutterstock

גם במקרים בהם המצב נראה אבוד, מצליח משרדו של עו"ד גולן בזכות איכותם הגבוהה של עורכי הדין במשרד – להביא לזיכויים מהדהדים. כך למשל נהגת שהואשמה כי התפרצה למעבר חציה ופגעה בהולכי רגל. פנתה למשרד עו"ד גולן ושות' לאחר שיוצגה במשפט על ידי עורך דין אחר שלא הצליח להביא לזיכויה. "מתוך הניסיון שלנו, הצלחנו להוכיח כי ממדי הרכב שלה – האורך והרוחב, לא היו מאפשרים את כניסת הרכב למיקום מעבר החציה וכך הבאנו לזיכויה בתיק", הוא מספר.

מומחה תעבורה: עו"ד שישמור על רישיון הנהיגה שלך

ביצעתם עבירת תנועה? כעת אתם מועמדים לדין ועלולים לקבל קנסות או אפילו שלילה ממושכת. ייצוג וליווי של עורך דין מקצועי, המכיר את רזי התחום, יכול לעזור לכם משמעותית בהפחתת העונש ומיצוי זכויותיכם. עו"ד אמנון גולן מצליח להביא לתוצאות מצוינות עבור לקוחותיו.

כבר 12 שנים שהוא זוכה למוניטין מעולה כמי שעוזר לרבים לצמצם את הפגיעה ברישיון הנהיגה שלהם למינימום. מאחוריו אינספור הצלחות בדמות ביטול כתבי אישום, זיכויים רבים וסיפורי הצלחה באמצעות חשיבה יצירתית וחתירה לחקר האמת. "ייצגתי נהג שנכנס לכיכר ופגע בקשיש הולך רגל, פגיעה שגרמה למותו", מספר עו"ד אמנון גולן, "בתיק ההגנה אספנו צילומים ממצלמות שהיו בקרבת מקום שהוכיחו כי הקשיש שאחז בהליכון, איבד את האחיזה ואת שיווי המשקל ונפל לכביש לפני הרכב, כך שלא היה לנהג מה לעשות וכמובן שזו לא הייתה אשמתו".

במקרה אחר, תשומת לב לפרטי הדו"ח היא זאת שהובילה לזיכוי: "שוטר שבדק את כמות האלכוהול אצל אחד מלקוחותיי כתב בטעות בדו"ח את שמו של השוטר שעצר את הרכב לבדיקה, במקום את שמו של הנהג שנתפס כשהוא נוהג בשכרות. בשל טעות זו הצלחנו לזכות את הנהג מעבירת השכרות. ככול שהליקויים בתיק החקירה חמורים ומשמעותיים יותר, כך קל יותר להפחית את הענישה", מסביר עו"ד אמנון גולן, "אך גם ליקויים קלים יכולים לחולל הבדל גדול. ייצוג בפני בית המשפט לתעבורה דורש הבנה מעמיקה בחוק ובסדרי הדין של בתי המשפט לתעבורה. אנו מעניקים לכל לקוח ייצוג משפטי איכותי ואמין תוך שמירה על האינטרסים שלו כדי להשיג את התוצאה המיטבית עבורו".

גירושין ודיני משפחה: כיצד נפרדים במינימום נזקים?

מדי שנה מאות זוגות בישראל מחליטים להיפרד ולפרק את התא המשפחתי, במסגרת ההליך המשפטי בני הזוג נדרשים להתמודד עם סוגיות מהותיות כמו חלוקת הרכוש, מזונות הילדים ומשמורות משותפות הכוללים התמודדות משפטית רגישה ומורכבת. למשרד אמנון גולן ישנם מספר עורכי דין העוסקים בתחום ומתמחים בענייני גירושין ומשפחה, בדיני גירושין ומשפחה, הן בבתי משפט לענייני משפחה והן בבתי דין רבניים.

לבד מהמקצועיות חסרת הפשרות, סוד הצלחת המשרד בתחום נובע מתכונות האופי המייחדות את העוסקים בדבר – דיסקרטיות, אמפטיה והיכולת להתמסר בכל ליבך ומאודך לעניינו הייחודי של כל לקוח. מיטב המוחות הללו עובדים יחד בשיתוף פעולה, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור כל לקוח ולקוח תוך חשיבה יצירתית, רגישה ופורצת דרך. זאת בנוסף לליווי אישי וצמוד, ייעוץ דיסקרטי וייצוג משפטי הולם, אשר יסייעו לו להשיג את מרב זכויותיו בכל תיק בתחום דיני משפחה.

המוניטין המעולה של המשרד מתבסס גם על הצלחות בתחום תאונות עבודה, נכות כללית, פטור ממס הכנסה ותביעות מול משרד הביטחון. חמשת עורכי הדין של המשרד, כל אחד מומחה בתחומו, מובילים יחד את המשרד להיות הגדול והמוביל בתחומו באזור השפלה והדרום. עו"ד צביה חן עוסקת בתחום המקרקעין, משפט אזרחי ודיני המשפחה, ותביעות מול המוסד לביטוח לאומי, דיני נזיקין. עו"ד רונן קמרי עוסק בתחום דיני עבודה, הוצל"פ, פשיטת רגל ובכל הקשור בתחום האפוטרופוס הכללי. עו"ד יפרח שלום עוסק בתחום המושבים, מסחרי, דיני נזיקין. עו"ד מזל בוסקילה עוסקת בתחום האזרחי מסרחי ובתחום הפלילי החל משלב המעצר דרך כתב אישום, ערעור וערכאות ערעור.

כל התיקים המיוצגים על ידי משרד עו"ד אמנון גולן ושות' מטופלים באופן אישי על ידי הצוות משפטי בכל שלב ושלב עד לסגירת התיק באופן המקצועי והטוב ביותר ללקוח.

המשרד ממוקם באשקלון, לאור הביקוש ולטובת קהל הלקוחות הצפוניים והדרומיים, למשרד שלוחות בבאר שבע ובתל אביב שם עוה”ד עורכים פגישות לטובת הלקוחות הקיימים ולקוחות חדשים.

074-708-7098 | [email protected] | שד' בן גוריון 18/7 (מול בית המשפט) אשקלון 7828127

א'-ה': 09:00-19:00

עורך דין אמנון גולן. צילום: טל מחפודה

עורך דין אמנון גולן. צילום: טל מחפודה


תוכן מקודם


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר