ניסים דומרני
ניסים דומרני

הערכה: הכנופייה הקווקזית ניסתה לחסל את ניסים דומרני על רקע אישי וללא קשר לאביו

לאחר מעצרם של שלושה תושבי אשקלון בחשד לניסיון הרצח של הבן של שלום דומרני, מתחזקת ההערכה שמדובר בסכסוך אישי שלא קשור לאב. "ניסים דווקא חיפש חיים נורמטיביים", אומרים מכריו

פורסם בתאריך: 20.3.22 18:25

     

שלושת החשודים שנעצרו היום בחשד לניסיון הרצח של ניסים "נינה" דומרני, עשו זאת בשל סכסוך אישי מול ניסים, ככל הנראה על רקע כספי וללא קשר לזהות אביו, זאת ההערכה הרווחת כעת.

אין ספק שמדובר בתעוזה מצד החשודים, שכעת מאויימים הן מבחינה משפטית לאור מעורבותם לכאורה, בניסיון רצח והן מבחינת העולם התחתון כאשר הם אלה שפגעו בבנו של אחד העבריינים הבכירים ביותר בארץ. הם חשבו לעשות עבודה נקייה, כך שלא יעלו עקבותיהם, היורה נכנס למגרש הרכבים בו עובד ניסים דומרני כאשר הוא לבוש שחורים ולראשו קפוצ'ון, כך שישנו קושי לזהות אותו.

הוא שלף את הנשק, נכנס אל תוך המגרש וירה לעברו של ניסים מספר רב של כדורים, רובם לא פגעו, רק 3 כדורים פגעו בו ופצעו אותו קשה. היורה יצא משם ונכנס לרכב מסוג מאזדה 2 שחורה שהביאה אותו למקום.

חורי הקליעים שפגעו ברכב

חוקרי המשטרה בזירה

חוקרי המשטרה בזירה

למקום הוזעקו כוחות הצלה שהעניקו לו טיפול רפואי בשטח והוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים ברזילי כשהוא במצב קשה ולא יציב. "הגענו למקום וראינו את הפצוע שוכב כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו", סיפרה פראמדיקית מד"א אביטל קבשה, "מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב". בבית החולים הוא קיבל טיפול רפואי שייצב את מצבו והוא אף נותר בהכרה.

מזירת האירוע נסעו חבר חוליית החיסול לרחוב בנימין שבגבעת ציון ושם בשטח פתוח הם הציתו את הרכב והחליפו לכלי רכב אחר, יצאו מהעיר ונסעו דרומה.

הרכב שהועלה באש

הרכב שהועלה באש

מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ ברק מרדכי הטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש וזו הבינה כי השעות הראשונות שלאחר הרצח הן הקריטיות ביותר. עם הפעלה של כוחות גדולים תוך שימוש באמצעים מודיעיניים הצליחו הבלשים לאתר את היורים באזור דימונה.

מי אתה ניסים דומרני?

ניסים דומרני הוא אמנם רק בן 25 אך הספיק לצבור ותק עברייני כאשר כבר בגיל 18 הוא ישב בכלא. כבר אז הוא ישב בהפרדה בשל איומים על חייו לאור ייחוסו המשפחתי, לטענת שירותי המודיעין בבית הסוהר. בגיל 20 הוא כבר חזר לבית הסוהר, זאת לאחר שהודה והורשע בכך סחט סוכן משטרתי ותקף אותו באלימות וזאת על רקע של חובות כספיים מצד הסוכן. הוא ריצה חודשי מאסר ארוכים ושוחרר מהכלא לפני כשנתיים.

ניסים דומרני

בין לבין הוא גם הספיק להתחתן ולהביא לעולם שלושה ילדים. אנשים המכירים אותו אומרים כי מאז המאסר האחרון הוא דווקא חיפש חיים נורמטיביים. הוא החזיק בקו חלוקה של מאפים ועסק בסחר ברכבים וניסה להתרחק מעולם הפשע באמצעות עסקים חוקיים – "מה שהוא רצה זה רק לחזור בסוף היום ולהיות בבית עם המשפחה".

בשנים האחרונות הוא נראה מסתובב ברחבי אשקלון כשהוא הולך עם חברים או בגפו, אך ללא חשש הוא ישב במסעדות ובמקומות הומי אדם ולא הסתתר כמי שחושש לחייו. רק בימים שלאחר החיסול של אבי ביטון הוא נראה כאשר לידו היו שומרי ראש.

כנופייה אכזרית

שלושת החשודים שנעצרו, מזוהים עם הכנופייה הקווקזית באשקלון, כנופייה שכבר הייתה מעורבת במעשים פליליים לא מעטים. בין היתר ברצח של שניר בוחבוט ופציעתו הקשה של אופיר ברנס בשנה שעברה. כמו כן, חברים מהכנופייה היו מעורבים בחטיפה ושוד של נתין הסיני בראשל"צ, תוך שהם מחופשים לשוטרים ושדדו ממנו 700 אלף ש"ח.

חברי הכנופייה המסוכסכת עם ארגון דומרני היו מעורבים במקרים אחרים של ירי בשכונת הסיטי באשקלון וכן באירוע אחר בו ירו אנשי דומרני לעברם באשקלון. מדובר בכנופייה הנחשבת לאכזרית במיוחד.

ישי חנוכייב ואחד האקדחים שנתפסו בצימר

ישי חנוכייב ואחד האקדחים שנתפסו בצימר בו שהה

במשטרה רואים את העבריין ישי חנוכייב, תושב אשקלון כמי שמנהיג את הכנופייה הזאת. בימים אלה מרצה חנוכייב, בן ה-40, מאסר לאחר שהודה בהחזקת אקדח בצימר בצפון ונגזרו עליו שנתיים וחצי מאסר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר