ניסים "נינה" דומרני בהארכת מעצרו
ניסים "נינה" דומרני בהארכת מעצרו

בן ממשיך: 23 חודשי מאסר לניסים דומרני בשל סחיטת סוכן משטרתי

נראה כי ניסים "נינה" דומרני, הולך בדרכו של אביו, שלום דומרני. דומרני הבן הודה היום במסגרת הסדר טיעון כי סחט בכוח סוכן משטרתי שלווה ממנו כסף בריבית

פורסם בתאריך: 23.10.18 19:45

     

בית משפט המחוזי בב"ש גזר היום, במסגרת הסדר טיעון, עונש של 23 חודשי מאסר בפועל על ניסים דומרני (המכונה "נינה") שהואשם יחד ארבעה נאשמים נוספים, כולם תושבי אשקלון, בעבירות – כל אחד על פי חלקו – אשר ביצעו הנאשמים נגד סוכן משטרתי.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז דרום (פלילי), הופעל במהלך החודשים נובמבר 2017- ינואר 2018 סוכן משטרתי, לשם איסוף ראיות נגד חשודים שונים במספר תחומי פשיעה, אך עובדה זו לא היתה ידועה לנאשמים. העבירות שיוחסו לנאשמים בכתב האישום בוצעו על רקע חוב כספי של הסוכן לניסים דומרני, בגין הלוואות שנטל ממנו בתקופה שקדמה להפעלתו כסוכן.

כסף שסומן מראש ונתפס בבית המעורבים בפרשה. צילום: דוברות המשטרה

על פי כתב האישום המתוקן, בחודש יוני בשנה שעברה לווה הסוכן סך של כשבעים אלף ש"ח מדומרני, כשהוא מתחייב להחזיר לו דמי ריבית חודשית בגובה 6,750 ש"ח, עד להחזרת כל הקרן במלואה, בתשלום אחד. את ההחזר החודשי עבור הלוואה זו שילם הסוכן בכל ראשון לחודש. זמן קצר לאחר מכן, לווה הסוכן מדומרני סך של 7,500 ש"ח, כשהוא מתחייב להחזיר לו דמי ריבית חודשית בגובה 1,250 ש"ח, עד להחזרת כל הקרן במלואה, בתשלום אחד. את ההחזר החודשי עבור הלוואה זו שילם בכל עשרים לחודש.

על רקע ההלוואות, סחט, כך על פי כתב האישום, דומרני, "באיומים ובכוח והטילו עליו אימה בדרכים שונות, והכל כדי להניעו לשלם את הכסף", לשון כתב האישום.

כחודש לאחר נטילת הלוואות, איחר הסוכן בתשלום ההחזרים, בעקבות זאת התקשר דומרני לסוכן וקבע להיפגש עמו במרכז אפרידר באשקלון. למפגש האמור, הגיע דומרני ברכבו כשהוא מלווה באחרים. הסוכן נכנס לרכב ודומרני הסיע אותו לחוף 'חופית' באשקלון, שם תקף את הסוכן בסטירות ובאגרופים בפניו ולאחר מכן החזיר את הסוכן ברכב למרכז אפרידר.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


מספר חודשים לאחר מכן, שוב איחר הסוכן בתשלום החזרי ההלוואות לדומרני. באותו הזמן, שהה הסוכן יחד עם מכריו ברכב בחוף 'גוטה' באשקלון. למקום הגיע באקראי דומרני והוא קרא לסוכן לצאת מהרכב בו היה ואז תקף אותו בסטירות ובאגרופים.

במקרה אחר עלה הסוכן על רכב שבו נהגו חלק מהנאשמים והם סירבו להוריד אותו למרות בקשותיו, עד שהוא נאלץ לפתוח את הדלת ולקפוץ במהלך הנסיעה.

בחודש דצמבר התרחש האירוע החמור ביותר, בעת שהסוכן היה לבדו בשכונת ברנע סמוך לכיכר ברח' שדרות ירושלים באשקלון, עבר במקום דומרני עם חבריו כשהם נוסעים ברכב, הם הבחינו בסוכן ועצרו את רכבם לידו. הם ירדו מהרכב כשדומרני אוחז בידיו מקל עץ וקראו לסוכן לבוא הצידה. שם תקפו דומרני ושניים מחבריו את הסוכן בבעיטות ובאגרופים ובהמשך דומרני אף חבט בראשו של הסוכן באמצעות המקל שבידו.

לאחר מכן, אמר אחד הנאשמים לסוכן כי אם מישהו ידע מזה הם ידקרו אותו.

במסגרת הסדר טיעון הודו היום הנאשמים בביצוע העבירות הבאות: נאשם 1 – ניסים דומרני- סחיטה בכוח; נאשמים 2+5- מתן אמצעים לביצוע פשע; נאשם 3 – תקיפה סתם ותקיפה הגורמת לחבלה של ממש בנסיבות מחמירות; נאשם 4 – תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות והדחה בחקירה.

בית המשפט אישר את הסדר הטיעון, הרשיע את הנאשמים בביצוע העבירות שיוחסו להם בכתב האישום המתוקן, והטיל על ניסים דומרני כאמור עונש של 23 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי, קנס בסך של 20,000 ש"ח וחילוט כספים נוספים בסך של 35,000 ש"ח.

מעצרים לפנות בוקר. צילום: דוברות המשטרה

על הנאשמים הנוספים הוטלו עונשי עבודות שירות וקנסות, כל אחד לפי חלקו.

במסגרת פרשה זו, הגישה הפרקליטות שלושה כתבי אישום נוספים נגד נאשמים שונים, כאשר המשותף לכולם הוא ביצוע עבירות סחיטה בכוח ואיומים כלפי הסוכן המשטרתי על רקע חובות כספיים. כל התיקים הסתיימו בעונשי מאסר בפועל שהוטלו על הנאשמים שיוחסו להם עבירות הסחיטה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר