ניסים "נינה" דומרני בהארכת מעצרו
ניסים "נינה" דומרני בהארכת מעצרו

"חבורה אלימה ועבריינית": כך פצע ניסים דומרני את הסוכן המשטרתי

כתב האישום שהוגש היום נגד ניסים "נינה" דומרני בנו של שלום דומרני מגלה כיצד הולך הבן בדרכי אביו. נינה על פי האישומים, הלווה כסף בריבית קצוצה לסוכן משטרתי ולא היסס להכות אותו קשות כשאיחר בתשלומים

פורסם בתאריך: 25.2.18 14:32

     

כתב אישום חמור הוגש נגד ניסים "נינה" דומרני, בנו של העבריין שלום דומרני ונגד כמה ממקורביו וזאת במסגרת מבצע "סימן לבנים". הם מואשמים בין היתר בעבירות של סחיטה באיומים, סחיטה בכוח, חטיפה והדחה בחקירה. הפרקליטות הגישה גם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, במהלך החודשים נובמבר 2017 עד פברואר 2018, הפעילה המשטרה סוכן משטרתי, לשם איסוף ראיות נגד חשודים שונים במספר תחומי פשיעה כאשר בין הסוכן לבין דומרני וחבריו וישנה היכרות מוקדמת.

הלוואה בריבית קצוצה

לפני כשמונה חודשים לווה הסוכן סך של כשבעים אלף ש"ח מדומרני, כשהוא מתחייב להחזיר לו דמי ריבית חודשית בגובה 6,750 ש"ח, עד להחזרת כל הקרן במלואה, בתשלום אחד. את ההחזר החודשי עבור הלוואה זו שילם הסוכן בכל ראשון לחודש. זמן קצר לאחר מכן, לווה הסוכן מדומרני סך של 7,500 ש"ח, כשהוא מתחייב להחזיר לו דמי ריבית חודשית בגובה 1,250 ש"ח, עד להחזרת כל הקרן במלואה, בתשלום אחד. את ההחזר החודשי עבור הלוואה זו שילם בכל עשרים לחודש.

על רקע ההלוואות, סחטו, כך על פי כתב האישום, דומרני וחבריו את הסוכן, "באיומים ובכוח והטילו עליו אימה בדרכים שונות, והכל כדי להניעו לשלם את הכסף", לשום כתב האישום.

כסף שסומן מראש ונתפס בבתי המעורבים בפרשה. צילום: דוברות המשטרה

כחודש לאחר נטילת הלוואות, איחר הסוכן בתשלום ההחזרים, בעקבות זאת התקשר דומרני לסוכן וקבע להיפגש עמו במרכז אפרידר באשקלון. למפגש האמור, הגיע דומרני ברכבו כשהוא מלווה באחרים. הסוכן נכנס לרכב ודומרני הסיע אותו לחוף 'חופית' באשקלון, שם תקף את הסוכן בסטירות ובאגרופים בפניו ולאחר מכן החזיר את הסוכן ברכב למרכז אפרידר.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


מספר חודשים לאחר מכן, שוב איחר הסוכן בתשלום החזרי ההלוואות לדומרני. באותו הזמן, שהה הסוכן יחד עם מכריו ברכב בחוף 'גוטה' באשקלון. למקום הגיע באקראי דומרני והוא קרא לסוכן לצאת מהרכב בו היה ואז תקף אותו בסטירות ובאגרופים.

בעקבות זאת, בחודשים שלאחר מכן, שילם הסוכן את תשלומי החזרי ההלוואות לדומרני, אך לעיתים באיחור. בהמשך, בתקופת הפעלתו, הסוכן דיווח למפעיליו על סחיטתו והם נתנו בידיו כסף על מנת שישלם את החזרי ההלוואות לדומרני, כדי למנוע את המשך סחיטתו. כך ביום 22.11.17 בשעה 18:30, שילם הסוכן לדומרני סך של 1750 ש"ח.

"תן גז": חטיפת הסוכן

ביום 01.12.17, לא העביר הסוכן לדומרני את התשלום כפי שהיה אמור להעביר, עקב כך שוחח דומרני עם הסוכן והודיע לו שעל כל יום איחור הוא ישלם 200 ש"ח בנוסף. באותו יום סמוך לשעה 19:00, התקשר בן משפחה של דומרני לסוכן ודרש לדעת מה קורה עם הכסף. הסוכן אמר לו שהוא יחייג אליו כשיחזור לעיר. ביום 03.12.17 בשעה 20:33, תיאם הסוכן עם בן המשפחה של דומרני מפגש סמוך לביתו, לצורך העברת התשלום לדומרני בתוספת ריבית הפיגורים, בסך כולל של 7200 ש"ח, אשר קיבל מאת מפעיליו במשטרה.

יצא מהרכב ונמלט. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בשלב הזה, כך על פי כתב האישום, הורה דומרני למקורביו להביא אליו את הסוכן. לאחר שיחות תיאום, סמוך לאחר השעה 21:22, הגיע שני מקורביו של דומרני למקום המפגש ואמרו לסוכן לעלות לרכב. הוא עלה והתיישב מאחורה והנהג החל מיד לנסוע. הסוכן אשר חשש מהשניים, ביקש מהם לעצור את הרכב ואמר להם שאבא שלו מחכה לו, אך הם לא עצרו.

הסוכן המבוהל שב וביקש מהשניים לעצור את הרכב אך הם המשיכו בנסיעה כשאחד צועק לשני "תן גז" והנהג ממשיך להגביר את מהירות הרכב ונועלים את דלתות הרכב.

הסוכן אשר חשש לחייו, הצליח לפתוח את דלת הרכב במושב האחורי בו ישב, וקפץ מתוך הרכב במהלך הנסיעה כשהוא נחבט בכביש ועקב כך נחבל ברגלו. הנהג אשר הבחין בכך, עצר את הרכב והורה לסוכן לחזור ולהיכנס לרכב. הסוכן התקרב לחלון הרכב והציע לנהג לקחת את הכסף שהביא עמו ולהניח לו, אך הנהג סירב ואיים על הסוכן: "תעלה לאוטו אם לא אתה מת".

מעצרם של החשודים בפרשה. צילום: דוברות המשטרה

בשלב הזה, כך על פי כתב האישום, פתח הנהג את הדלת והורה לחברו לצאת ולהביא את הסוכן לרכב. החבר ירד מהרכב והחל למשוך את הסוכן בידו ולדחוף אותו לעבר הרכב, אך הסוכן התנגד, השתחרר מאחיזתו וברח מן המקום.

מיד לאחר מכן חייג הנהג לסוכן ודרש לדעת היכן הוא נמצא. הסוכן הציע להשאיר את הכסף ב"פיצוצייה" אך הנהג לא התרצה והודיע לסוכן כי הוא יבוא להיכן שהוא נמצא: "מה אתה רוצה, לעצבן אותי? אני אעלה אליך הביתה", אמר לו הנהג.

בהמשך שוב התקשר הנהג אל הסוכן וניסה לפתות אותו לבוא אליו אל הרכב כשהוא מבטיח לו: "אני ואתה יוצאים לדרך טובה, אז תבוא לאוטו". זמן קצר אחר כך שוב התקשר הנהג לסוכן ושוחח איתו על העברת הכסף, תוך כדי השיחה לקח דומרני את הטלפון ושאל את הסוכן "אם הוא לא חבר שלו יותר".

במהלך השיחה, הסוכן אמר לדומרני כי מכר משותף שלהם יביא את הכסף שהוא חייב לו לביתו. באותו לילה בשעה 21:57, חייג דומרני לסוכן ודרש לדעת היכן הוא נמצא, כי הם "לא מבינים אחד את השני", והוא רוצה להיפגש עימו. בשעה 22:30 לערך, לאחר תיאום, נפגש הסוכן עם דומרני וחבריו בשדרות בן גוריון באשקלון. במהלך המפגש, מסר הסוכן 7200 ש"ח עבור דומרני שנותר לשבת ברכבו במהלך המפגש.

רכבי המשטרה יוצאים לביצוע המעצרים בבתים. צילום: דוברות המשטרה

ביום 20.12.17 בשעה 18:31, שוחח הסוכן עם בן משפחתו של דומרני שדרש לדעת למה הסוכן לא עונה לו ושאל אותו מה קורה עם התשלום שעליו להעביר באותו יום בסך 1,800 ש"ח. הסוכן התווכח על גובה הסכום ובן המשפחה של דומרני איים עליו: "אני אתן לדודה שלך למצוץ לי".

עוד באותו היום סמוך לשעה 19:00, שילם הסוכן לדומרני סך של 1250 ש"ח שקביל ממפעיליו במשטרה, כשהוא משאיר את הכסף עבורו בפיצוציה באשקלון. ביום 1.1.18 סמוך לאחר השעה 20:28, שילם הסוכן לדומרני סך של 6,750 ש"ח שגם אותם קיבל ממפעיליו במשטרה.

"אני חבר שלך": דומרני פוצע את הסוכן

כמה ימים לאחר מכן, בעת שהסוכן היה לבדו ברחוב בשכונת ברנע סמוך לכיכר ברח' שדרות ירושלים באשקלון, עבר במקום דומרני עם חבריו כשהם נוסעים ברכב, הם הבחינו בסוכן ועצרו את רכבם לידו. הם ירדו מהרכב כשדומרני אוחז בידיו מקל עץ וקראו לסוכן לבוא הצידה. שם תקפו דומרני ושניים מחבריו את הסוכן בבעיטות ובאגרופים גם לאחר שהסוכן נפל, כשדומרני אף דרך על פניו של הסוכן וחבט בראשו באמצעות המקל שבידו. במהלך התקיפה נדקר הסוכן באמצעות חפץ חד בראשו והוא החל לדמם.

דומרני לקח את הסוכן לצד ואמר לו: "אם אני חבר שלך, למה אתה קופץ מהרכב? רק רציתי להיפגש איתך". והזהיר אותו שלא יספר על מה שקרה באותו הערב: "אם מישהו יודע מה קרה פה, אתה תיכנס לבעיה". עוד אמר דומרני לסוכן לבוא אליו עוד באותו ערב כי הוא רוצה ל"סדר את העניינים" ולגמור את החוב. הסוכן המבוהל הבטיח לו שיבוא. לאחר מכן חזרו הנאשמים לרכב ועזבו את המקום כשהם מותירים את הסוכן חבול ומדמם.

 

כתוצאה מהתקיפה נגרם לסוכן פצע מדמם בראשו וכן חבלות של ממש בקרקפת ובראש והוא פנה לביה"ח ברזילי שם קיבל טיפול רפואי.

סמוך לאחר מכן, שלח דומרני לסוכן מסרונים לטלפון ודרש ממנו להגיע אליו באותו היום כי הוא מחכה לו, ואף ביקש מהסוכן לשלוח לו "נשיקה" בהודעה וכן שאל למקום מגוריו. בעקבות כך העביר הסוכן לדומרני סך של 1,250 ש"ח שקיבל ממפעיליו, אותם השאיר עבורו בפיצוציה באפרידר.

הפרקליטות ביקשה בנוסף להותיר את דומרני וחבריו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם "חומר הראיות חושף חבורה עבריינית ואלימה בראשה עומד ניסים דומרני, אשר הלווה לסוכן כספים בריבית קצוצה וגבה ממנו את תשלום החוב, בצוותא חדא עם שותפיו, תוך שימוש באיומים קשים ובאלימות שגרמה לפציעתו, ואשר הסלימה עד לחטיפת הסוכן ע"י המשיבים", נכתב בבקשה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר