רגע הירי כפי שתועד במצלמות האבטחה
רגע הירי כפי שתועד במצלמות האבטחה

כך נראה ניסיון חיסול באשקלון מול המצלמות; הוארך מעצר הכנופיה המזוהה עם בני שלמה

הפשע הגואה באשקלון והפעם מול המצלמות - כך נראה אירוע ירי באשקלון כאשר אנשי ארגון פשיעה מנסים לחסל אנשי ארגון יריב, כך על פי החשד. צפו בסרטון ממצלמות האבטחה

פורסם בתאריך: 22.2.21 21:23

     

על רקע אירועי הירי וזריקות הרימונים באשקלון, התבצע הלילה מעצר של 11 חברי כנופיה, רובם יוצאי חבר העמים, המזוהים עם ארגון הפשיעה של בני שלמה, כך על פי חשד המשטרה.

התארגנות הכנופיה לפני הירי בשכונת הסיטי

11 החשודים, בהם אחד קטין, נעצרו בדירה בצפון יחד עם כמה כלי נשק שהיו בדירה וכן ברכב האאודי של אחד מהם. כמו כן, נמצאה כמות של סמים. המעצר התבצע לאחר חקירה סמויה של ימ"ר לכיש שהתקיימה בשבועות האחרונים על רקע העלייה באירועים הפליליים בעיר. במשטרה מסמנים את האירועים הללו כמאבק בין אנשי ארגון דומרני לאנשי הארגון היריב של בני שלמה, כאשר ברקע מתקרב שחרורם של ראשי הארגונים מהכלא במהלך השנה הנוכחית.

כל החשודים הובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון. חברי הכנופייה רובם מאשקלון, יש שניים משדרות, אחד מבת ים ועוד אחד מאופקים.

בני שלמה ושלום דומרני. צילום: אליהו הרשקוביץ

בני שלמה ושלום דומרני. צילום: אליהו הרשקוביץ

הם חשודים בעבירות של נשיאת נשק, קשירת קשר לביצוע פשע ואחזקת סמים. השופטת דורית בונדה האריכה לכולם מעצר עד ליום חמישי, תוך שהיא קובעת כי מעיון בחומרי החקירה ישנו חשד סביר כי הם ביצעו את העבירות.

כלי נשק שנמצאו בדירת המסתור והרכבים. צילום: דוברות המשטרה

כלי נשק שנמצאו בדירת המסתור. צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, סרטונים הקשורים לאותה הכנופייה מגלים מעט על רמת האלימות הגואה בעיר.

בסרטון הראשון נראים אנשים המזוהים, כך על פי החשד, כאנשי ארגון דומרני, כאשר הם מגיעים למקום כלשהו בעיר אשקלון לפני כשבועיים בשעת לילה. הם מזהים את אנשי הכנופייה של יוצאי חבר העמים, המזוהה כאמור עם הארגון היריב ויורים לעברם מספר יריות מנשק חם ואז נמלטים מהמקום.

בסרטון השני נראים אנשי הכנופייה עצמה כשהם מתארגנים, בשכונת הסיטי, זמן קצר לפני אירוע הירי שהתרחש שם בשכונה ברחוב גבע, בתאריך 9 בפברואר.

צפו בתיעוד:


מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אותן כנופיות פשיעה, שחבריהן טועים לחשוב שמעשיהם נסתרים וביכולתם לחמוק מזרועותיה הארוכות של משטרת ישראל, אך פעם נוספת, הם נוכחו להבין כי אין מקום בו יוכלו להסתתר מעיני המשטרה, ופעילות המעצרים הלילה סיכלה את המשך כוונותיהם להתארגן לעבירות פליליות נוספות".



 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר