בני שלמה ושלום דומרני. צילום: אליהו הרשקוביץ
בני שלמה ושלום דומרני. צילום: אליהו הרשקוביץ

לקראת השחרור מהכלא של דומרני ובני שלמה: המתח באשקלון עולה

במשטרה חושדים כי הכנופיה הקווקזית מאשקלון משלבת כוחות עם הארגון של בני שלמה בניסיון לפגוע בגורמים המזוהים עם ארגון דומרני והלילה נעצרו 11 חשודים בדירה בצפון. המתח באשקלון עולה לקראת השחרור מהכלא של שני ראשי הארגונים במהלך החודשים הקרובים

פורסם בתאריך: 22.2.21 15:29

     

בחודשים האחרונים התרחשו באשקלון מספר אירועים פליליים שכללו ירי מנשק חם, וזריקות של רימוני הלם ובאחד המקרים אף הושלך רימון רסס, דבר אשר סיכן חיים של אזרחים חפים מפשע. אחד המקרים הבולטים שהתרחשו לאחרונה הוא הירי שבוצע בלב שכונת הסיטי באשקלון, במקרה הזה אף נעצר חשוד במעשה.

זירת הירי בשכונת הסיטי. צילום: אלירם משה

זירת הירי בשכונת הסיטי. צילום: אלירם משה

במשטרה חושדים כי חברי הכנופייה הקווקזית, משתפים פעולה עם ארגון הפשיעה של העבריין בני שלמה וזאת במלחמה מול אנשי הארגון של העבריין שלום דומרני.

כזכור, גם דומרני וגם שלמה, השותפים שהפכו ליריבים, נמצאים כעת מאחורי סורג ובריח. אלא שבמהלך 2021 שניהם אמורים להשתחרר ולקראת זה, המתח בשטח עולה, מה שבא לידי ביטוי באירועים הפליליים הרבים באשקלון בזמן האחרון.

במקביל לאירועים הללו, קיימה היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש, חקירה סמויה. עם התקדמות החקירה, איתרו חוקרי הימ"ר את מיקומם של 11 חשודים המשתייכים, על פי החשד לכנופיה הקווקזית, בבית אותו שכרו באחד המושבים בצפון הארץ. שם על פי החשד הסתתרו והתארגנו לקראת פעילות פלילית נוספת.

עם מתן האות, פשטו כוחות המשטרה בהם בלשי ימ"ר לכיש, יס"מ לכיש ושוטרי הימ"ר של מחוז חוף, על המתחם בו הסתתרו החשודים, וברשותם נתפסו 4 אקדחים, רובה מסמרים, אמצעים טכנולוגיים ששימשו אותם, רכבים וסמים מסוכנים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כלל החשודים בגילאי 18-42, תושבי דרום הארץ, שחלקם יוצאי חבר העמים, נעצרו לחקירה ביחידה המרכזית בחשד לעבירות שימוש בנשק, החזקת אמצעי לחימה, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות. החשודים יובאו היום בזה אחר זה בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

כלי נשק שנמצאו בדירת המסתור והרכבים. צילום: דוברות המשטרה

כלי נשק שנמצאו בדירת המסתור והרכבים. צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אותן כנופיות פשיעה, שחבריהן טועים לחשוב שמעשיהם נסתרים וביכולתם לחמוק מזרועותיה הארוכות של משטרת ישראל, אך פעם נוספת, הם נוכחו להבין כי אין מקום בו יוכלו להסתתר מעיני המשטרה, ופעילות המעצרים הלילה סיכלה את המשך כוונותיהם להתארגן לעבירות פליליות נוספות".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר