זירת הירי בשכונת הסיטי. צילום: אלירם משה
זירת הירי בשכונת הסיטי. צילום: אלירם משה

נעצר חשוד בירי בשכונת הסיטי באשקלון

שלושה ימים לאחר האירוע בו נורו יריות בשכונת הסיטי, עצרה המשטרה את תושב אשקלון, אדם בעל עבר פלילי, בחשד כי ביצע את הירי. הוא טען להגנתו כי היה בשכונה בגלל שאמו מתגוררת שם. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 14.2.21 08:27

     

ביום שלישי שעבר, התרחש אירוע ירי בשכונת הסיטי באשקלון, על פי דיווח של דייר המתגורר בשכונה, היו שלוש יריות. למקום הוזעקו ניידות משטרה וחוקרי תחנת משטרת אשקלון פתחו בחקירה. הם אספו ראיות מהמקום ובין היתר סרטונים ממצלמות במקום.

לאחר שבמשטרה צפו בסרטונים מהמקום זיהו באחד מהם את את תושב אשקלון, בן 45, אשר מחזיק בעבר פלילי, בין היתר בעבירות אלימות. הוא נעצר בחשד לאירוע הירי, כמו כן, טוענים במשטרה כי הוא החזיק בידו גם גרזן.

אחד מהתרמילים שנותרו בזירה. צילום: אלירם משה

אחד מהתרמילים שנותרו בזירה. צילום: אלירם משה

בחקירתו הוא הכחיש כי ביצע את הירי בשכונת הסיטי וסיפר כי אמו מתגוררת בשכונה וכן סיפר כי היא בדיוק עוברת דירה והוא מסייע לה להעביר את הדירה ולכן הוא נראה במצלמות האבטחה במקום.

אמש הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בקריית גת. "מדובר באירוע חמור של ירי באזור מגורים, הדבר משליך על אזרחים שהיו במקום", אמר נציג המשטרה, רס"ר אור סגל.

סנגורו של החשוד טען כי מדובר בחשד חלש מאוד ולא מבוס וכן תהה מדוע המשטרה לא עשתה דבר פושט ובדקה קודם את טענת החשוד כי אמו מתגוררת במקום, "נוכחות של אדם בזירה מסוימת ואמא שלו גרה ועל סמך זה הוא חשוד בירי? האם זה הגיוני? בבקשה הוא חשוד בהחזקת גרזן ובמהלך דבריו אין אינדיקציה לזה, ובאותו בניין היתה דירה שהותקפה בגרזן. אין פה כלום. ועצרו אתמול סתם מישהו כדי להציק לו בארוחת שישי", טען.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




גם השופטת טלמור פרס כתבה בהחלטתה כי מדובר בחשד סביר שאינו ברף הגבוה, אך ציינה גם כי לא ניתן לומר כי אין חשד כלל. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, והשופטת נעתרה לארבעה ימים.



 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר