רונית מצליח וחנוך אמר. צילום: אורי קריספין
רונית מצליח וחנוך אמר. צילום: אורי קריספין

רונית מצליח: "חנוך אמר ביקש לעזוב". חנוך אמר: "לא ביקשתי"

גרסאות סותרות בנוגע לסיום או אי סיום עבודתו של יו"ר מחלקת הנוער של הפועל אשקלון, חנוך אמר. עדיין לא ברור מי יחליף את אמר אך ההכנות לעונה הבאה תקועות

פורסם בתאריך: 13.6.18 16:15

     

ביקש לעזוב או לא ביקש דבר? מצד אחד בחברה העירונית, אומרים כי יו"ר מחלקת הנוער של הפועל אשקלון, חנוך אמר, ביקש לסיים את תפקידו במועדון. כך אישרו גם בעירייה. אלא שבשיחה עם אמר הוא מכחיש את הדברים ואומר כי לא ביקש לעזוב.

אמר שהחל את דרכו כשחקן מחלקת הנוער ועלה לקבוצת הבוגרים, המשיך לעסוק בספורט באשקלון גם שנים רבות אחרי הפרישה.

אמר שימש בשנים האחרונות כמנהל הקבוצה הבוגרת בתחילת הקדנציה של איתמר שמעוני כראש העיר ובהמשך כמנהל בית הספר לכדורגל של אבי נמני.

השנה מונה אמר ליו"ר מחלקת הנוער, כשלצידו צוות רחב ואיכותי יחסית אך התוצאות של מחלקת הנוער היו דלות והורים רבים התלוננו באשר להתנהלות ילדי המחלקה מבחינה חינוכית.

באותו עניין

אתמול אישרה מנכ"לית התנו"ס, רונית מצליח, את דבר עזיבתו של אמר, ל"כאן דרום" ומסרה: "ביני לבין חנוך נערכו מס' פגישות אשר בסופן הוא החליט לעזוב מיוזמתו בשל סיבותיו האישיות".

גם מהעירייה נמסר כי "יו"ר מחלקת הנוער של הפועל אשקלון, חנוך אמר, ביקש לסיים את תפקידו בשל סיבות אישיות. הדבר נעשה בהסכמה עם מנכל"ית החברה העירונית. אנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו".

אלא שחנוך אמר עצמו מכחיש את הדברים כל וכל: "לא הודיעו לי שאני עוזב ולא הודעתי על עזיבה. אם אכן זה מה שנמסר אני שומע על כך מהתקשורת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר