האחיות ירין ותהל מעול ז"ל. צילום אילוסטרציה: freepik.com
האחיות ירין ותהל מעול ז"ל. צילום אילוסטרציה: freepik.com

שנתיים וחצי לאחר שאיבדה את בנותיה ירין ותהל ז"ל, רונית מעול חובקת תינוקת

נחמה קטנה לאחר הטרגדיה הקשה - רונית ותמיר מעול חובקים תינוקת קטנה אחרי שאיבדו שתי בנות בתאונת דרכים. "זה מרפא קצת, אבל הלב בוכה כל הזמן", אמרה האם רונית

פורסם בתאריך: 20.4.22 16:50

     

לפני שנתיים וחצי חוו רונית ותמיר מעול מאשקלון טרגדיה קשה מאוד כאשר איבדו את בנותיהן, ירין ותהל ז"ל בתאונת דרכים.

כעת, באה נחמה קטנה בדמות תינוקת שנולדה לזוג לאחרונה במרכז הרפואי ברזילי, וזכתה לשם "אורי". "זה מרפא קצת, אבל הלב בוכה כל הזמן", אמרה האם רונית, בת 51, בשיחה עם ynet והוסיפה: "זה לא היה פשוט להביא ילדה לעולם בגילי, ליוו אותי מיטב הרופאים ובזכותם זה הצליח".

על השם של התינוקת אורי היא סיפרה: "בחרנו את השם אורי כי היא האור שלנו. בזכותה נכנס לביתנו אור, קצת אור חזר הביתה".

התאונה קשה התרחשה ב-29 באוגוסט 2019, כאשר מעט לאחר השעה 3:00 לפנות בוקר ברחוב התחיה בעיר, נסע רכב פרטי מסוג סקודה בו ישבו ישבו שלוש אחיות בנות משפחת מעול: אדל בת 14, ירין בת 19, ותהל בת 17, וכן ברק שמואל, ידיד שלהן בן 24. מסיבה שאינה ברורה, הרכב איבד שליטה והתנגש בעץ על אי התנועה ברחוב זה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש.

זירת התאונה. דוברות המשטרה

זירת התאונה. דוברות המשטרה

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

"מדובר בתאונת דרכים מזעזעת", תיאר אז חובש רפואת חירום במד”א בן טטרו, "המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי".

כתוצאה מהתאונה נהרגה האחות תהל במקום, לאחר מספר שעות מתה מפצעיה גם האחות ירין. האחות אדל נלחמה על חייה במשך שבועות ארוכים עד שלבסוף הצליחה לחזור להכרה. שמואל עצמו נפצע בתאונה ולאחר שהחלים מעט, חקרה אותו המשטרה בחשד כי היה הנהג ואף שללה את רישיונו. הוא עצמו אמר כי אינו זוכר מי נהג. בהמשך החזירה לו המשטרה את רישיון הנהיגה שלו ואף סגרה את התיק נגדו.

אדל מעול בביתה

אדל מעול בביתה

לאחר תקופת שיקום ארוכה חזרה אדל מעול לביתה. "אדל משתקמת לאט-לאט ואורי עושה לה טוב", סיפרה רונית מעול ל-YNET, "כל היום היא רוצה להחזיק אותה ולחבק אותה. למרות השמחה מהולדת אורי הכאב לא מרפה, כל הזמן יש קושי וגעגועים. אורי מעסיקה אותנו, נותנת לנו משמעות. היא אהבה ענקית שלנו".

באותו עניין:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר