תמיר מעול
תמיר מעול

"איבדתי את בנותיי, אין נכדים, הכל הלך": תמיר מעול מדבר

תמיר מעול, אביהן של תהל וירין, מספר על הכאב ועל האובדן ומעביר מסר חשוב להורים: "לשמור על הילדים ושימו להם גבולות"

פורסם בתאריך: 2.9.19 19:12

     

התאונה הקשה שהתרחשה בשבוע שעבר וגבתה את חייהן של תהל וירין מעול ז"ל, הותירה עיר שלמה כשהיא כאובה ועצובה. אביהן של הבנות, תמיר מעול, סיפר על הכאב שהוא חווה מאז האובדן.

תהל מעול ז"ל מתוך אינסטגרם

"אני איבדתי את שתי הבנות שלי ביום אחד", אמר תמיר, "בת שלישית נמצאת בסורוקה בסיכון מאוד מאוד גבוה. תחשבו, אני מגיע לשולחן ביום שישי ואין לי עם מי לשבת. תחשבו מה אני עושה אחרי זה, אין נכדים, הכל הלך. מבחינתי אני משלם לכל החיים, אם אני אמשיך לחיות".

צפו בדבריו של תמיר מעול:

"את שתי הבנות שלי איבדתי ביום אחד, אין נכדים": צפו בדבריו הכואבים של תמיר מעול. לכתבה המלאה>> https://bit.ly/2kq1Iil

Geplaatst door ‎כאן דרום אשקלון‎ op Maandag 2 september 2019

לתמיר מעול יש מסר שחשוב לו להעביר להורים, "אני פונה לכל ההורים לשמור על הילדים שיעשו להם גבולות שיקפידו שהם ישנים בשעות נורמליות. לא יתנו להם לצאת לאיםה שהם רוצים. רוב הילדים יוצאים, שותים, נוסעים עם הרכבים בלי חגורות, עושים דברים הזויים, אבל ההורים ישנים וישנים ופשוט לא מודעים וכשזה קורה אי אפשר לחזור אחורה. אין, זה תוצאות שאי אפשר לתקן אותן".

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

האב הכאוב מדבר על המחירים שמשלמים הסובבים: "אנשים נהרגים בכבישים מטעויות שהתשלום הוא לכל החיים. גם מיליון דולר לא יחזיר אותם. שום רופא, שום דבר לא יחזיר את המצב לקדמותן. זה הורס את ההורים, זה הורס את המשפחות, זה הורס את החברים, את כל האנשים. זה מצב שפשוט חייב לשים לב ולהשגיח על הילדים בצורה מאוד קפדנית ולשים גבולות. ולנוער אני פונה, אתם עולים על האוטו, לבדוק חגורות, לנסוע במהירות המותרת, להאט כשצריך להאט".

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

בסיום דבריו, פנה תמיר גם לנהגים הצעירים בעצמם: "אתם הנוער, תקפידו, תחשבו לםני שאתם נוסעים, תפסיקו עם השתייה, אתם חושבים שאתם חזקים, אבל לא. אתם חושבים שאתם יכולים הכל, אבל לא. תפסיקו עם השתייה, תפסיקו זה יחסוך לכם הרבה כאב, יחסוך הרבה כאב להורים, יחסוך הרבה כאב למשפחות, יחסוך הרבה כאב לקרובים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר