תהל וירין מעול ז"ל
תהל וירין מעול ז"ל

פרסום ראשון: נסגר התיק נגד החשוד כי נהג בתאונה בה נהרגו האחיות מעול ז”ל

בחודש אוגוסט בשנה שעברה התרחשה אחת התאונות הקשות שידעה העיר אשקלון. האחיות ירין ותהל מעול ז”ל נהרגו בה והאחות שלישית, אדל, נפצעה באורח קשה מאוד. המשטרה חקרה את ברק שמואל, בחשד כי הוא הנהג שגרם לתאונה, אך כעת לאחר חודשים ארוכים של חקירה, איסוף ראיות ואפילו עדות האחות שנפצעה, הוחלט לסגור את התיק ולהשאיר את שאלת הנהג פתוחה

פורסם בתאריך: 14.6.20 11:48

     

ב-29 באוגוסט בשנה שעבה אירעה אחת מתאונות הדרכים הקשות שידעה העיר אשקלון. מעט לאחר השעה 3:00 לפנות בוקר ברחוב התחיה בעיר, התנגש רכב פרטי מסוג סקודה בו ישבו ארבעה נוסעים לאחר שאיבד שליטה מסיבה שאינה ברורה ואז התנגש בעץ על אי התנועה ברחוב זה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש.

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

“מדובר בתאונת דרכים מזעזעת”, סיפר אז חובש רפואת חירום במד”א בן טטרו, “המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי”. הוא תיאר את המראות הקשים כיצד הנוסעים עצמם נמצאו מושלכים ליד הרכב, על הכביש.

אדל מעול

אדל מעול

ברכב ישבו שלוש אחיות בנות משפחת מעול: אדל בת 14, ירין בת 19, ותהל בת 17. יחד איתם נסע ברכב גם ברק שמואל, ידיד שלהן בן 24. כתוצאה מהתאונה נהרגה האחות תהל במקום, לאחר מספר שעות מתה מפצעיה גם האחות ירין. האחות אדל נלחמה על חייה במשך שבועות ארוכים עד שלבסוף הצליחה לחזור להכרה.

ברק שמואל

שמואל עצמו נפצע בתאונה ולאחר שהחלים מעט, חקרה אותו המשטרה בחשד כי היה הנהג ואף שללה את רישיונו. הוא עצמו אמר כי אינו זוכר מי נהג. בהמשך החזירה לו המשטרה את רישיון הנהיגה שלו.

במקביל המשיכה המשטרה בחקירה שהעלתה כי שלושת האחיות יצאו ביתן בנסיעה כדי לאסוף את ברק שמואל מאולם אירועים באשקלון. התאונה אירעה בדרך חזרה הביתה. במהלך החקירה, אספה המשטרה צילומי מצלמות אבטחה מכל מיני צמתים במסלול הנסיעה ואפילו מתחנת דלק בה עצרו. כך גם נאספו ראיות וכתמי דם מחלקים שונים ברכב וזאת לצד הממצאים מחקירת הזירה. אלא שמכל הראיות הללו לא הצליחו החוקרים לקבוע כי שמואל היה הנהג.

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מדא

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במשטרה המתינו בדריכות לשיפור במצבה של האחות אדל שאכן חזרה להכרה בחודש פברואר, אך גם היא לא הצליחה לסייע בחקירה ועל פי גורמים שונים היא טענה כי אינה זוכרת מי נהג. לאור הממצאים הללו החליטו בפרקליטות לסגור את התיק ולהשאיר את השאלה מי נהג ברכב באותו לילה מר ונמהר עם סימן שאלה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מפרקליטות מחוז דרום נמסר: “לאחר בחינה מעמיקה ויסודית של חומר הראיות שנאסף בתיק, לרבות השלמות חקירה רבות שביצעה המשטרה לבקשת הפרקליטות, הגיעה הפרקליטות למסקנה כי קיים קושי לקבוע האם החשוד הוא זה שנהג ברכב בזמן התאונה הקטלנית ומכאן לייחס לו אחריות פלילית בגין גרימת התאונה, ולכן החליטה לסגור את התיק. הפרקליטות הודיעה למשפחה על החלטתה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר