יגאל סעדון ודוד ישראל אוחיון זכרם לברכה
יגאל סעדון ודוד ישראל אוחיון זכרם לברכה

הטרגדיה של נהג המשאית שפגעה בדוד אוחיון ז"ל: בדיוק לפני שנתיים נהרג אחיו בתאונת אופניים

צירוף מקרים מצמרר: בני סעדון, נהג המשאית שפגעה אתמול בילד דוד ישראל אוחיון ז"ל, שכל בדיוק לפני שנתיים את אחיו יגאל ז"ל בתאונת אופניים. היום הוא ישתתף באזכרה השנתית. "זה החזיר אותי שנתיים אחורה" אמרה אלמנתו של יגאל

פורסם בתאריך: 27.10.20 15:35

     

לפני שנתיים בדיוק, תאריך י' בחשוון, אירעה תאונת דרכים קשה ליד מושב ברכיה. יגאל סעדון, בן 52 ואב לחמישה ילדים שב מקניות לשבת במתחם הקוסמוס. הוא עשה את דרכו חזרה הביתה דרך השטחים החקלאיים, כשהוא רוכב על אופניים. באותה שעה רכב צעיר בשם טום אביב בן דהן על אופנוע באזור, יחד עם חבריו. הם עצרו בתחנת דלק סמוכה והמשיכו לכיוון השטח. דקות ספורות אחר כך אירעה התנגשות בין סעדון, שהיה רכוב על אופניים לבין האופנוע של בן דהן, כתוצאה מהתאונה, נפצע סעדון אנושות, אך בן דהן נמלט מהמקום כשהוא מותיר את חבריו עם סעדון שמת בזירה. בן דהן הורשע בהפקרה ונגזרו עליו שנתיים מאסר.

האופניים של יגאל סעדון ז"ל בזירת התאונה הקטלנית. צילום: דוברות המשטרה

אתמול, היה זה אחיו של יגאל, בני סעדון, שנהג במשאית שפגעה בילד דוד ישראל אוחיון ז"ל שרכב על אופניו ליד ביתו, בכביש המוביל לבית העלמין בגבעת ציון. בני עדיין חשוד בעבירת הפקרה, אך נכון לעכשיו הוא טוען וכך גם סבורים במשטרה, כי הוא לא ידע על הפגיעה בילד הקטן, שאירעה באחד מגלגליה האחוריים של המשאית. בני נעצר אמש והיום הובא לבית המשפט.

בבית המשפט הוא ביקש כי יאפשרו להשתתף באזכרה השנתית לזכרו של אחיו יגאל שתתקיים בבית העלמין בברכיה בין השעות 16:00 ל-19:00. השופטת אפשרה זאת לבקשתו.

דוד אוחיון ז"ל וזירת התאונה

האופניים של דוד ז"ל והמשאית של בני בזירת התאונה, אתמול

סמיכות התאריכים בין תאונת הדרכים הקטלנית שארעה אתמול לבין התאונה המחרידה לא פחות שאירעה לפני כשנתיים הכניסה את בני משפחת סעדון לסערת רגשות.

"התחושות הן מאוד מעורבות", אמרה היום גלית סעדון, אלמנתו של יגאל ל"כאן דרום", "מצד אחד אתה שומע על תאונת 'פגע וברח', ילד שרכב על אופניים ונפגע ואתה פתאום חוזר שנתיים אחורה בלופ וזה בדיוק באותו יום, זה עושה לך צמרמורת בכל הגוף, ופתאום אתה מגלה שהנהג הפוגע זה אח של יגאל. אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל אני נמצאת בתוך מערבולת, ממש כך. ההרגשה היא לא פשוטה בכלל. מצד אחד אני כואבת את כאבם של המשפחה ומצד שני אני מאוד דואגת לאחיו של בעלי, אז זה יום לא קל. התזמון הזה, שזה אותו יום, זה פשוט מחריד. אני לא יודעת איך להסביר את הסמיכות הנוראה הזו".

גלית ויגאל סעדון. צילום: באדיבות המשפחה

גלית ויגאל סעדון. צילום: באדיבות המשפחה

היום כאמור נערכת המשפחה לאזכרה של יגאל ז"ל והמקרה הטראגי הזה, מחזיר אותם שנתיים אחורה: "אני בהכנות לקראת האזכרה וכל המשפחה פה בהלם", מוסיפה גלית, "אנחנו לא ידענו שזה בני עד שלא ראינו בטלוויזיה כך שזה תפס אותנו לא מוכנים. את המקרה של יגאל אנחנו גילינו דרך התקשורת וגם עכשיו את המקרה של בני אנחנו גילינו דרך התקשורת. אז זה מחזיר אותך לופ אחרי לופ אחרי לופ אתה חוזר עוד פעם שנתיים אחורנית. לא קל לנו. לא תהיה אזכרה פשוטה היום".

הבוקר כאמור התקיים דיון בבית משפט השלום באשקלון בו הסכימה המשטרה לשחרר את סעדון שנעצר אתמול בזירת התאונה לאחר שחזר אליה. הכיוון המסתמן הוא שאכן סעדון לא הבחין בתאונה מתרחשת וכלל לא ידע שפגע בילד.

זירת התאונה בה נהרג דוד אוחיון ז"ל

זירת התאונה בה נהרג דוד אוחיון ז"ל

"הילד קפץ לו לגלגלים. אין מצב שהוא ראה אותו. הילד נכנס בתוך הגלגלים של החלק האחורי בגלגלים. אין סיכוי שאח שלי יברח מהמקום. זה בכלל לא היה נתון לשליטתו" אמר אחיו יוסי סעדון והוסיף: "אח שלי הוא נהג מקצועי ואף פעם לא הסתבך עם החוק. הוא מעולם לא הסתבך עם החוק. הוא שבור מהמקרה הזה".

בחלק הזה של המשאית אירעה, כך לפי חקירת המשטרה

בחלק הזה של המשאית אירעה, כך לפי חקירת המשטרה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עו"ד ארז אמיגה, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את סעדון: "מדובר בתאונה טראגית וקשה. הנהג מסר גרסה מפורטת לפיה לא הבחין בתאונה, ולא הרגיש שהייתה תאונה. לפיכך, לא ברח מהזירה והמשיך בעבודתו. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם ותבדוק את גרסתו".

בסוף הדיון הוחלט שסעדון ישתחרר למעצר בית בן חמישה ימים בבית בנו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר