קברו הטרי של דוד ישראל אוחיון ז"ל
קברו הטרי של דוד ישראל אוחיון ז"ל

"הוא היה השמחה בבית שלנו": הובא למנוחות הילד דוד ישראל אוחיון ז"ל

אתמול בצהריים נהרג דוד ישראל אוחיון ז"ל בתאונת דרכים שזעזעה את העיר אשקלון. כמה שעות לאחר מכן הוא הובא למנוחות כאשר אביו נפרד ממנו בהספד קורע לב. צפו בדברים שאמר

פורסם בתאריך: 27.10.20 10:08

     

אמש, בשעה 23:00 החל מסע ההלוויה של הילד דוד ישראל אוחיון ז"ל, שנהרג בצהריים מפגיעת משאית כשרכב על אופניו ליד ביתו. דוד הוא בנם של הרב יובל ורחלי אוחיון, האב הוא רב מוכר בעיר ומנהל כולל והאם היא מורה בבית הספר אסף-מימון.

האב (משמאל) עם הסבא נערכים למסע ההלוויה

האב (משמאל) עם הסבא נערכים למסע ההלוויה

אתמול בלילה החלו להתאסף בני המשפחה והמכרים, בהתאם להנחיות הקורונה, בבית העלמין החדש בגבעת ציון. את הדרך לבית העלמין הם עשו בכביש בו נהרג דוד ישראל ז"ל.

ההלוויה של דוד ישראל אוחיון ז"ל

ההלוויה של דוד ישראל אוחיון ז"ל

ההלוויה של דוד ישראל אוחיון ז"ל

ההלוויה של דוד ישראל אוחיון ז"ל

האב, הרב יובל אוחיון הספיד את בנו וסיפר שקיבל דיווח על התאונה והגיע לזירה, "איך שיצאתי מהאוטו, אחרי שקיבלתי טלפון שהוא מקפיא דם ולא מאחל אותו לאף אחד, לקח אותי נהג האמבולנס ואמר לי 'אתה האבא?' אמרתי לו שכן. אמר לי 'בוא איתי הצידה' הלכתי איתו הצידה ואז הוא אמר לי בשתי מילים 'הילד נפטר'. הסתובבתי ממנו ואמרתי שני משפטים: הראשון היה 'ברוך דיין האמת' והשני היה 'השם נתן השם לקח, יהי שם השם מבורך'. ריבונו שלו עולם אין לי ניסון באמונה עם מה שקרה פה. צער ואובדן בלב יהיה לי. אני יודע. הצער הוא קשה, אבל ריבונו של עולם אנחנו לא מהרהרים אחריך ואני מתחנן לפניך במעמד הזה יהי רצון מלפניך שהקורבן הזה שהקרבנו יחד עם הקורבן של לביא, יחתום את כל הדינים מעל משפחתנו ונדע רק שובע שמחות עד הגאולה השלמה. סיפרו לי היום אנשים ראו את התאונה שדוד נסע על המדרכה ובאיזה שהוא שלב הוא איבד שליטה והוא נפל לכיוון הכביש ובדיוק המשאית עברה. יש כל מיני גרסאות אבל לנו זה לא משנה איך הקב"ה מוציא לפועל את ההנהגה המדוקדקת בעולמו".

צפו בהספד של האב:

עוד סיפר האב כי בעוד חמישה ימים היה אמור דוד לציין יום הולדת 9, אבל הילד ביקש להקדים את יום ההולדת שלו, "אני מאמין באמונה שלמה שדוד כבר נולד ל-9 שנים, בי"ג חשוון עוד חמישה ימים יש לו יום הולדת אבל הוא התעקש שנחגוג לו אותה מוקדם בשבת וחגגנו לו. מי שלא הכיר את דוד, דוד היה מסוג הילדים שהשכן היה אומר 'הבן שלך זרק לי תפוז לחצר', השני 'הוא מעיף לי טיפה מים מהבריכה'. אלה הילדים הגאונים. הוא היה גאון בשכל, היה לו שכל חריף לא של ילד בגילו, אין לי ספק שהוא היה אמור להיות עצום בתורה. אלה הילדים שגדלים אחר כך עם כל האנרגיות החיוביות להיות גדולי ישראל. הוא היה השמחה בבית שלנו, הוא היה המיוחד בבית שלנו, היה לו לב טוב, היה ילד צדיק וקדוש, דוד ישראל אנחנו אוהבים אותך. אנחנו נשארנו חסרים, אנחנו נשארנו כואבים השבר הוא גדול זה כמו כידון בלב. אני לא מאחל את זה לאף אחד ועכשיו להתמודד עם הגעגועים ולראות תמונות שלו ומשחקים שלו ובגדים שלו. אני מבין לקראת מה אנחנו הולכים. אבל אחרי הקב"ה אנחנו לא מהרהרים".



עוד סיפר האב על הקשר המיוחד שהיה לו עם הבן שהלך לעולמו בטרם עת, "דוידי, כולם האשימו אותי בבית שאני מפלה אותך לטובה משאר הילדים כי אני אוהב אותך יותר מכולם, הייתה לי אהבה מיוחדת אליך, קשר מיוחד אליך, ככה זה תמיד, יש משהו כזה שהוא האור המיוחד של הנשמה. בבקשה דוד, אני מבקש ממך תדאג אצל בורא עולם שמעכשיו והלאה אצל משפחתנו רק שמחות, שלא נדע עוד צער לעולם. לאשתי היקרה רחלי אתה לא אשמה בכלום וזה לא קשור אם שמרת עליו או לא, אני צריך אותך חזקה לצדי וגם לכל הילדים שלי, בעזרת השם הקב"ה יפתח את ליבנו להתחזק עוד באמונה ועוד ביראת שמיים והקב"ה ירחם שנזכה להיגאל בגאולה שלמה כי עם ישראל סובל. ודוידי, אני גם מבקש ממך סליחה אם לא מילאתי את כל המשאלות שלך או לפעמים כעסתי אליך, הכל מתוך אהבה של אבא. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים בן יקר שלי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר