דוד אוחיון ז"ל וזירת התאונה
דוד אוחיון ז"ל וזירת התאונה

התאונה באשקלון: לאחר דיון משפטי נקבע כי הלוויה תתקיים הלילה

במשטרה ביקשו לבצע בדיקות שונות בגופת הילד על מנת לאסוף ראיות נוספות, אלא שבית המשפט הגביל אותם עד לשעה 21:30. על כן הוחלט כי ההלוויה תתקיים הלילה בשעה 23:00. "אנחנו לא מעכלים את גודל האסון", אומרים במשפחתו של הילד

פורסם בתאריך: 26.10.20 20:16

     

בתאונת הדרכים הקטלנית היום נהרג הילד דוד אוחיון ז"ל מפגיעת משאית. הנהג חזר לזירה ונעצר במקום כאשר הוא טוען כי לא ידע שפגע בילד ולכן המשיך בנסיעה.

במשטרה, במסגרת איסוף הראיות, ביקשו במשטרה לבצע בדיקת סי.טי לגופת הילד אך בשל דרישות נוספות ביקשה המשטרה להחזיק בגופה עד לשעות הלילה המאוחרות כשתסתיים הבדיקה. אלא שהמשפחה התנגדה ופנתה לבית המשפט השלום באשקלון. עם סיום הדיון לפני דקות ספורות החליטה השופטת דורית בונדה כי המשטרה תסיים את הבדיקה עד השעה 21:30 ולאור זאת הוחלט כי ההלוויה תתקיים עוד הלילה בשעה 23:00 בבית העלמין בגבעת ציון.

בחלק הזה של המשאית אירעה, כך לפי חקירת המשטרה

בחלק הזה של המשאית אירעה, כך לפי חקירת המשטרה

זירת התאונה בה נהרג דוד אוחיון ז"ל

זירת התאונה בה נהרג דוד אוחיון ז"ל

דוד אוחיון ז"ל בן ה-9 הוא הבן של הרב יובל אוחיון, דמות מוכרת בעיר. אמו היא רחלי, מורה לחינוך מיוחד שבזמן התאונה עוד קיימה שיעור בזום עם תלמידיה. שך הכל במשפחה שמונה ילדים: ארבעה בנים וארבע בנות.

בני המשפחה מתקשים לעכל את הטרגדיה, "אנחנו לא מעכלים את גודל האסון", אמר רפי אוחיון, בן דודו של הילד שנהרג, "לא מאמינים שאנחנו צריכים לחכות כדי להביא לקבורה את דוד. הוא יצא לרכב יחד עם אחיו, רפאל בן 7. הם לא יצאו הרבה מהבית בגלל הקורונה. זה היה הבילוי היחידי שלהם, קצת להתאוורר. בסך הכול יצאו לסיבוב אופניים מאה מטר מהבית. אנחנו לא יודעים מה קרה, מחכים לתשובות מהמשטרה".

לאחר התאונה הקשה היום, פתח ראש העירייה, תומר גלאם, את ועדת הבטיחות בדרכים הערב בהתייחסות לטרגדיה, "כולנו מזועזעים מהתאונה הקשה בה קיפח את חייו ילד בן 9 מהעיר, בצורה הטראגית ביותר שניתן להעלות על הדעת. אני סמוך ובטוח שמשטרת אשקלון תעשה את עבודתה על הצד הטוב ביותר על מנת להבין את נסיבות התאונה. בשמי ובשם תושבי אשקלון, אני רוצה להביע את תנחומינו הכנים והעמוקים למשפחה היקרה. שלא תדעו עוד צער", אמר.

הישיבה הערב

בהמשך הוועדה, שנערכה בזום, במעמד מנהלת מרחב לכיש ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים, אורית אורנשטיין, מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים, רות אטיאס, יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אבי רווח וגורמי המקצוע הרשותיים, דנו המשתתפים בפרויקטים שבוצעו לאחרונה וכאלו שעל הפרק בהם הרחבת 'נשק וסע' בקרבת בתי הספר סיני, הרצוג, הראל ואגמים; הצבת מעקי בטיחות בסמוך לגן המשחקים בשדרות בן צבי; הגבהת מעבר החצייה ברחוב ההסתדרות וביצוע מעקה הפרדה למניעת מעבר כלי רכב בין הנתיבים לאורך שדרות 'רפאל איתן' במסגרת העבודות על הקמת הטיילת הצפונית החדשה.

ראש העיר ביקש להרחיב את ההסברה בנושא רכיבה על אופניים חשמליים בקרב כיתות ז׳-ח׳ בדגש על איסור הרכיבה ובמקביל, להמשיך בהדרכות בנושא רכיבה בטוחה בקרב כיתות ט'-י'.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר