המשאית בזירת התאונה
המשאית בזירת התאונה

"לא ראיתי": נהג המשאית חזר לזירת התאונה הקטלנית באשקלון ונעצר

כארבעים דקות לאחר קרות התאונה הקשה בה נהרג ילד בן 7, תושב אשקלון, הגיע נהג המשאית למקום ולדברי עדי ראייה הוא טען שלא הרגיש כי פגע בילד ולכן המשיך לנסוע. הנהג עצמו חווה טרגדיה דומה כאשר לפני כשנתיים איבד את אחיו בתאונה בעת שרכב על אופניים

פורסם בתאריך: 26.10.20 17:21

     

התפתחות דרמטית בחקירת נסיבות התרחשות התאונה בצהריים ברחוב ברוך סבג בה נהרג הילד דוד אוחיון, בן ה-9, תושב אשקלון.

דוד אוחיון ז"ל. באדיבות המשפחה

כארבעים דקות לאחר קרות התאונה חזר למקום נהג המשאית. הנהג חזר לאיסוף פסולת וחול מאתר בנייה באזור, ולדברי עדי ראיה הוא לא הבין כלל מה ההתרחשות במקום. הוא נלקח לחקירה באגף התנועה של מרחב לכיש ומחר בבוקר יובא לבית משפט לדיון בהארכת מעצרו.

"הוא היה כולו מבולבל ולא הבין מה רוצים ממנו", סיפר יגאל סבג, עד ראייה, "הוא רצה ללכת הבית, אבל השוטר אמר לו 'אתה מעוכב לחקירה'. אבל הוא היה נראה שהוא לא הבין מה רוצים ממנו, הוא אמר 'לא ראיתי, אני לא יודע במה מדובר'. הלכתי להביא לו מים והשוטר אישר לי להביא לו מים אבל אמר לי לא לדבר איתו".

השוטרים מסביב למשאית לאחר שחזרה לזירת התאונה הקשה

השוטרים מסביב למשאית לאחר שחזרה לזירת התאונה הקשה

הסימון על גלגלי המשאית

כאן נפגע הילד. הסימון על גלגלי המשאית

הנהג, תושב אשקלון בשנות ה-60 לחייו נוהג במשאית פולטריילר ומחקירת המשטרה עולה כי ככל נראה הילד נפגע מאחד מגלגליה האחוריים של המשאית. "קיבלנו דיווח על תאונת דרכים עם תוצאה טראגית בה היה מעורב ילד שנקבע מותו בזירה וכרגע אנחנו מנהלים חקירה", אמר מפקד תחנת אשקלון סנ"צ משה לוי, "הילד היה רכוב על אופניים והמשאית פגעה בו ולכן בשלב הזה של החקירה אני לא יכול להרחיב מעבר לזה. אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחה".

התאונה הקשה התרחשה ברחוב ברוך סבג, המוביל לבית העלמין החדש בגבעת ציון, אחרי השעה 14:00 בצהריים. כוחות מד"א הוזעקו למקום בעקבות דיווח על תאונה בין משאית לאופניים. על פי עדי ראייה גם הוריו של הילד, המתגוררים בסמוך, הגיעו לזירת התאונה ופרצו שם בבכי מר.

זירת התאונה

זירת התאונה, מוקדם יותר היום

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א בן טטרו, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

יהודה שפיצר ובני שוקרון מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום ראינו ילד בן 7 שכוב על הכביש בסמוך לאופניים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית, עוברי אורח סיפרו לנו שהילד נפגע ממשאית, פראמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותו, מתנדבי זק"א לכיש טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

מאיר בוסקילה מתנדב זק"א באשקלון: "כשהגעתי לזירה נחרדתי לגלות שהילד הוא נכדו של מתנדב זק״א מסור בשדרות, כואב הלב. הילד נדרס לעיני אחיו בן ה-12 סמוך לביתם, אני מכיר אישית את המשפחה, אנחנו נמצאים יחד איתם ועוזרים להם בשעתם הקשה".

מארגון זק"א נמסר כי "הנהלת הארגון, המפקדים והמתנדבים משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה אוחיון בפטירתו הטראגית של נכדו בתאונה הקטלנית, בתפילה שלא תדעו עוד צער".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מתחילת 2020 נהרגו 29 ילדים בתאונות דרכים. זהו המקרה השני השנה בו נהרג ילד כתוצאה מתאונה במעורבות משאית, והמקרה הרביעי של תאונת דרכים קטלנית במעורבות אופניים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "הלב נשבר לשמוע על ילד שיצא לרכיבה על אופניים ואיבד את חייו. אנו קוראים להורים אל תגידו לי זה לא יקרה – ודאו שהילדים רוכבים באזור בטוח, הרחק ככל האפשר מתנועת רכבים ובמיוחד רכבים כבדים. בכל רכיבה חובשים קסדה. אני פונה לנהגים, ובמיוחד לנהגי רכבים כבדים, ומזכירה להם כי ילדים הם לא צפויים, ולכן באחריות הנהג להיות עירני בסביבה עירונית ולהיות אחראי לבטיחות הילדים, הולכי הרגל ומשתמשי הכביש האחרים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר