גלית כהן. צילום: סיון מטודי
גלית כהן. צילום: סיון מטודי

אשקלון: מנהלת היכל התרבות סיימה את תפקידה "לאור ההתנהלות המשפטית"

גלית כהן הודיעה למנכ"ל החברה הכלכלית על סיום תפקידה לאור התמשכות הליך אישור מינויה לתפקיד על ידי משרד הפנים, זאת על רקע טענות מצד המשרד בנוגע לתקינות המכרז

פורסם בתאריך: 18.10.20 15:25

     

לאחר כמעט שנתיים בתפקיד, הודיעה מנהלת היכל התרבות, גלית כהן, כי החליטה לסיים את תפקידה. הדבר נעשה על רקע טענות שהועלו בנוגע לתקינות המכרז בו נבחרה כהן, טענות אשר נבדקו על ידי משרד הפנים, אך הטיפול בהם התארך והתארך אך עדיין לא הוכרע.

היכל התרבות אשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

היכל התרבות אשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

כהן הודיעה על כך במכתב למנכ"ל החברה הכלכלית, יוסי דיין. במכתב הסבירה כי עשתה זאת על מנת למנוע לזות שפתיים ולאור התמשכות הליך אישור מינויה לתפקיד על ידי משרד הפנים, זמן רב מעבר למצופה. "מאחר והליכי אישור המכרז עליו התמודדתי לניהול היכל התרבות, טרם אושרו על ידי משרד הפנים ולאור ההתנהלות המשפטית ולאור הטענות שהועלו על תקפות המכרז בו התמודדתי, הנני מבקשת לפרוש מתפקידי", כתבה כהן.

היכל התרבות באשקלון

היכל התרבות באשקלון

בחברה הכלכלית אומרים כי במהלך כהונתה בתפקיד הביאה גלית כהן את היכל התרבות לשיאים חדשים, זאת לאחר שבשנת 2019 למעלה ממאה אלף איש נהנו ממופעי תרבות בהיכל. את שנת 2020 החל היכל התרבות בתנופה גדולה שנבלמה בשל משבר הקורונה.

עוד נמסר כי בטרם הודיעה על סיום תפקידה, הספיקה כהן להשלים את היערכות ההיכל ליום שאחרי הקורונה ואף את עונת המינויים לשנת 2021.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בקרוב תפרסם החברה הכלכלית מכרז חדש לאיוש התפקיד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר