היכל התרבות אשקלון. צילום יח"צ

"נממש את הפוטנציאל": גלית כהן נבחרה לנהל את היכל התרבות

כהן היא המנהלת השביעית של ההיכל שהוקם לפני כעשרים שנים. במסגרת תפקידה, תהיה אחראית כהן על ניהול מפעל המנויים בהיכל, קביעת הרפרטואר ועוד

פורסם בתאריך: 27.1.19 17:17

     

גלית כהן, תושבת אשקלון, נבחרה היום פה אחד על ידי ועדת המכרזים בחברה הכלכלית אשקלון לתפקיד מנהלת היכל התרבות בעיר. כהן, שימשה בשנתיים האחרונות כעוזרת ראש העיר, תומר גלאם וקודם לכן כמנהלת לשכה במשרד מנכ"ל העירייה.

כהן היא בעלת תואר ראשון בפוליטיקה וממשל, סוציולוגיה ואנתרפולוגיה מהמכללה האקדמית אשקלון ובעלת תעודת הכשרת דירקטורים בתאגידים מוניציפאליים וציבוריים מהמכללה למינהל.

"אני נרגשת". גלית כהן. צילום: סיון מטודי

במסגרת תפקידה החדש, כהן תהיה אחראית על ניהול ההיכל על כל היבטיו, ניהול מפעל המנויים, קביעת רפרטואר ההיכל, הכנת תכנית עבודה שנתית, ניהול מערך השיווק והמכירות, קיום מגעים עם ספקים ותיאטראות, ניהול כח האדם בהיכל וכדו'.

"אני נרגשת לקבל עליי את התפקיד המשמעותי ביותר בתחום התרבות באשקלון ומודה לוועדה על הבעת האמון בי", מסרה כהן. "לעיר אשקלון יש את היכולת וההון האנושי להיות אבן שואבת להפקות מקור, יצירה פורצת דרך ואמנות בימתית מרתקת. יחד עם צוות ההיכל אנחנו נממש את הפוטנציאל הזה לטובת המבקרים בעיר בכלל ותושביה בפרט".

היכל התרבות אשקלון, הממוקם בשדרות בן גוריון וכולל כ-850 מקומות ישיבה, מארח את ההצגות, המופעים וההפקות הגדולות מכל התיאטראות בארץ ומחו"ל. מלבד הצגות תיאטרון, מותאם האולם מבחינה אקוסטית הן לקונצרטים והן להופעות מוסיקליות מגוונות והוא מארח במבואות הכניסה אליו תערוכות אמנות מגוונות.

תומר גלאם. צילום: עדי תשובה

"מברך על הבחירה". תומר גלאם. צילום: עדי תשובה

מאז הוקם ההיכל לפני קרוב לעשרים שנה, הוא ידע תחלופה גדולה של מנהלים כאשר כהן היא המנהלת השביעית. זה החל עם יהודה עינן ז"ל שנפטר באופן פתאומי לאחר ארבע שנות ניהול, אחריו ניצה בן צבי שגם כיהנה 4 שנים, לאחר מכן הגיעה אמירה תאומי שישבה על כסא המנהלת כשלוש וחצי שנים ועזבה בפתאומיות, אחריה הגיעה חגית יערי שכיהנה בתפקיד רק שנתיים וגם היא עזבה מוקדם מהצפוי. אחריה הגיע רותם אדוט שפרש כעבור שנתיים והאחרון היה איציק פרץ שפרש אף כעבור כשנתיים. מאז אז פרץ את תפקידו באמצע שנת 2016 מילאה אילנה גנון את התפקיד כממלאת מקום.

"אני מברך על הבחירה בגלית לתפקיד", אמר ראש העירייה, תומר גלאם. "אני סמוך ובטוח כי היא תבצע אותו על הצד הטוב ביותר. מהיכרותי המקצועית עמה, יש לגלית את הנתונים המתאימים לחשוב מחוץ לקופסא ולחשוב בגדול, הן על מנת לטפח ולעודד יצירות מקור והן על מנת להביא לכאן את ההצגות והמופעים שימשכו קהל רב וישימו את אשקלון על מפת התרבות הארצית".

עו"ד יוסי דיין. צילום: פבל

"עבודה רבה לפנינו". עו"ד יוסי דיין. צילום: פבל

יוסי דיין, מנכ"ל החברה הכלכלית, שתחת אחריותה גם היכל התרבות מסר כי "החברה הכלכלית רואה בהיכל התרבות אשקלון את אחד ממנועי הצמיחה והטיפוח של תחום התרבות בעיר ואני שמח שמישהי כמו גלית, שהרשימה את הוועדה ונבחרה פה אחד, תנהל אותו ביד רמה ותעצים את הפעילות בו. עבודה רבה לפנינו ואני מאחל לה הצלחה רבה בכך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר