רמי סופר בפתח בניין העירייה כולל הכובע
רמי סופר בפתח בניין העירייה. צילום: אורי קריספין

חבר המועצה נגד העירייה: תביעה על סך 755 אלף שקל

חבר המועצה רמי סופר הגיש תביעה נגד העירייה, ובה הוא דורש לקבל שכר על כל תקופת כהונתו כסגן ראש העירייה

פורסם בתאריך: 16.1.20 14:41

     

במסגרת תביעה שהגיש חבר מועצת העיר רמי סופר נגד עיריית אשקלון הוא טוען כי אף על פי שהובטח לו שכר, הוא לא קיבל אותו במשך תקופה ארוכה.

כזכור, עם בחירתו של תומר גלאם לכהונה כראש עירייה בפועל בחודש אפריל 2017 נבחר סופר לתפקיד סגן ראש העירייה. אלא שמשרד הפנים סירב לאשר לו את שכרו מאחר שגיסו חיים סופר כיהן אז כמנכ"ל העירייה, ומדובר בניגוד עניינים.

הגיסים: חיים סופר ורמי סופר

על פי כתב התביעה שהוגש לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, לאחר בחירתו לתפקיד קיבל סופר "חדר, מזכירה, מייל וטלפון. כן קיבל משימות מראש העיר ופעל לקידום פעולות הרווחה בעיר, הקמת בית ספר לבעלי צרכים מיוחדים וטיפול באוכלוסיות מוחלשות. כן מונה לו כעוזר אישי מר דותן חיים, שאף לו נמסרה כתובת מייל, טלפון, חדר, ושמו אף פורסם באתר האינטרנט הרשמי של העירייה כעוזר ראש העיר".



לטענתו, הוא ועוזרו קיבלו משימות מראש העיר והתכתבו עם כל הגורמים המוסמכים בעירייה, כולל היועצת המשפטית ומנכ"ל העירייה ולשכת משאבי אנוש. "במשך כל תקופת עבודתו בעירייה ולמצער לפחות עד ינואר 2018 לא נאמר לו כי אינו זכאי לשכר בגין תפקודו האמור. ולהפך, נאמר לו כי מאחר והעסקתו דורשת את אישור משרד הפנים, הרי שהעניין יסתדר תוך מספר חודשים, כפי שאף קרה לגבי הסגנים האחרים שנתמנו באותה התקופה, וכי יקבל את שכרו רטרואקטיבית".

לכן דורש סופר כי העירייה תשלם לו כחצי מיליון שקלים עבור שכרו וכן 250 אלף שקלים עבור הוצאות שונות, פיצויים, קרנות, ימי חופש ועוד.

העירייה מצדה הגיבה לתביעה וטענה כי דין התביעה להידחות מאחר שהיא צריכה להיות מוגשת כנגד משרד הפנים, שהוא מאשר את השכר, ולא כנגד העירייה.

בכתב ההגנה שהגישה העירייה נטען כי סופר קבע כעובדה את מינויו לתפקיד סגן ראש עירייה בשכר "על אף שטרם התקבלו האישורים הנדרשים לכך, ואשר ידע היטב כי אישור שכרו תלוי ועומד במשרד הפנים… יתרה על כך, לא ברור מה היה היקף השעות שביצע התובע ואיזה פעולות ביצע בפועל", נכתב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד טענה העירייה כי ניסתה לערער על החלטת משרד הפנים שלא לאשר שכר, אך לא צלח הדבר בידה.

נכון לעכשיו התיק עדיין תלוי ועומד בפני בית המשפט, ובשבוע הבא אמור להתקיים דיון נוסף בתיק.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר