לא מאושר. רמי סופר

סגן ראש העירייה, רמי סופר: “אני לא מקבל שכר, ויש לי 200 אלף שקל חובות”

ישיבת המועצה שהתקיימה השבוע החלה בברכות לחבר המועצה החדש אלכס גרינברג, אבל מהר מאוד המשיכה בעימותים וצעקות בין חברי המועצה. סגן ראש העירייה ביקש להדיח את היועצת המשפטית

פורסם בתאריך: 9.3.18 15:21

     

מי שהשתתף בישיבת המועצה השבוע התרשם שהיא החלה ברגל ימין בחיוכים ובברכות לחבר המועצה החדש אלכס גרינברג שהחליף את חבר המועצה הוותיק בוריס מנור. אלא שעד מהרה הישיבה החלה להיות סוערת.

חבר המועצה הרב יעקב אביטן העלה את נושא כספי התמיכות וטען שכ-700 אלף שקלים שנועדו לתמיכות קוצצו ונעלמו, למעט התמיכות לקבוצת הפועל אשקלון. “מעולם לא נגעו בוועדת כספים בכספי תמיכות. אני רוצה לדעת לאן נעלמו הכספים הללו? פשוט תסבירו לי לאן הם נעלמו? לאן הלכו כספי התמיכות של העניים, של הרעבים ללחם, של ניצולי השואה”.

סופר או סופר. ניגוד עניינים.

ראש העירייה בפועל תומר גלאם השיב לרב אביטן כי הוא קיבל כבר הסברים. בהמשך הוסיף גלאם: “קיבלנו מנגנון באמצע קדנציה, והיו שינויים שהיינו צריכים לעשות כדי לטפל במה שצריך כדי לגמור מאוזן”.

בהמשך ביקש סגן ראש העירייה רמי סופר את רשות הדיבור. סופר מכהן בתפקיד ללא קבלת שכר בשל ניגוד עניינים מול גיסו מנכ”ל העירייה חיים סופר. הוא הגיש הצעה להדחת היועצת המשפטית של העירייה עו”ד הילה רווח, אך ההצעה הוסרה מסדר היום. “הבאתי הצעות לסדר, הסברתי ואמשיך להסביר זה שהם לא נכנסו כי מנסים לסגור פיות”, אמר. גלאם השיב לו: “רמי, יש סדר יום וזה לא בסדר יום מהסיבות שלי כראש העיר ומשיחות שהיו לי גם עם היועצת המשפטית. אני מבקש לא לדון בזה. אם יש לך משהו קונקרטי, נדון בזה”. סופר הגיב: “אני מכבד אותך, אבל יש הסכם שנעשה כדין שהועבר להילה רווח, היא קראה את ההסכם, ואם היה פה גיסי (המנכ”ל חיים סופר), והיא אומרת שיש ניגוד עניינים, למה נתת לי להגיע למצב הזה?” הרב אביטן ניסה להגיב לסופר, אך ספג ממנו תגובה חריפה: “הרב אביטן, אם יש לך סיפורים, תספר בבתי כנסת. אנחנו באנו לעשות עבודה. בינתיים האדם שעושה עבודה, שעובד, זה אנחנו”, אמר לו סופר.

יו”ר המועצה משה אטיאס ניסה לנהל את הישיבה ואמר לו, “אני מכבד אותך, אבל אי אפשר לעשות מהמועצה קרקס. אנחנו לא יכולים לדון ולדבר על סעיפים שלא על סדר היום. זה אסור על פי חוק”. “תעביר לי את כל השאלות שיש לך”, אמר לו גלאם. “על רמי סופר וחיים סופר, ואני מתחייב שתוך יומיים אתה תקבל תשובות מהיועצת המשפטית”. חברת המועצה שרה זכריה התערבה, וסופר תקף גם אותה ואמר לה “את טסה הרבה לחו”ל”.

מחכים לתשובות מהיועצת המשפטית הילה רווח. צילום: דוד לוי

סופר לא נכנע ללחץ שהפעילו גלאם ואחרים ופצח במונולוג: “אני רמי סופר, סגן ראש העירייה, עושה את עבודתי נאמנה, מגיע כל בוקר עד עשר בלילה”, המשיך סופר. “אתם, חברי המועצה, כולכם הרמתם יד שאני אהיה סגן ראש עיר עם שכר, אבל אני בלי שכר. לא יכול להיות שיש לי 200 אלף שקל חוב. אני צריך לפרנס”. גלאם התערב שוב והתחייב לטפל בבעיה הזו.

לאחר ששאלות ששאלו האופוזיציה לא זכו למענה מתאים, יצא שלמה כהן מהישיבה תוך שהוא אומר כי מיותר להשתתף בישיבה שבה לא מקבלים תשובות לשאלות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר