לא מאושר. רמי סופר

"רמי מצפה מתומר לקיים את ההסכם הקואליציוני"

הוועדה לניגוד עניינים קיימה דיון חוזר והחליטה כי קיים ניגוד עניינים בין רמי סופר וחיים סופר. ביום שלישי תתקיים פגישה בין רמי סופר לראש העירייה בפועל בה יוכרע העניין

פורסם בתאריך: 7.1.18 19:15

     

הוועדה לניגוד עניינים במשרד המשפטים, דנה בערר שהגישה העירייה נגד החלטתה שקבעה כי ישנו ניגוד עניינים בין סגן ראש העירייה רמי סופר לבין מנכ"ל העירייה חיים סופר, זאת לאור קרבתם המשפחתית.

סופר או סופר. מי ימשיך ומי ילך הביתה?

רמי סופר בעצמו ניגש לוועדה וניסה לשכנע את חבריה לאפשר את מינויו לתפקיד, אלא שהוועדה לא השתכנעה. הוועדה מסרה  בהחלטתה כי "לאחר דיון חוזר שקיימה הוועדה למניעת ניגוד עניינים של נבחרי ציבור, אחרי שקיבלה עמדות בכתב ואף שמעה בע"פ את נציגי העירייה ואת מר רמי סופר בעצמו, הגיעה הוועדה למסקנה כי אין מקום לשנות מחוות דעתה המקורית, שלפיה כהונתם במקביל של מר רמי סופר כסגן ראש העירייה בשכר ושל גיסו, מר חיים סופר, כמנכ"ל העירייה, מעלה חשש כבד לניגוד עניינים, אשר לא ניתן לנטרלו באמצעות הימנעות".

חשוב לציין כי הוועדה אינה מורה לעירייה את מי לפטר מתפקידו, אלא רק מציינת אם ישנו ניגדו עניינים או לא. יחד עם זאת, רמי סופר אינו מקבל שכר מאז נכנס לתפקידו לאור החלטת הוועדה.

חיים סופר ותומר גלאם

המצב הוא לא פשוט מבחינתו של ראש העירייה בפועל, תומר גלאם שאמור להחליט את מי לפטר בשלב הזה. ביום שלישי אמורים גלאם ורמי סופר להיפגש ולדון בעניין. בסביבתו של רמי סופר אמרו היום כי רמי "מצפה מתומר גלאם לקיים את ההסכם הקואליציוני שנחתם". קרי, המשך כהונתו של רמי סופר כסגן ראש העירייה וסיום תפקידו של מנכ"ל העירייה חיים סופר.

מעיריית אשקלון נמסר כי הם לומדים את חוות הדעת שהתקבלה ושוקלים כיצד לפעול בעניין.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר