בני שלמה
בני שלמה

רגע לפני השחרור: כתב אישום בכפוף לשימוע לראש ארגון הפשיעה בני שלמה

ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה ממשוב חלץ אמור להשתחרר בעוד חודשים ספורים מהכלא, אלא שבעודו מסיים לרצות עונש, בפרקליטות כבר ממשיכים איתו לתיק הבא - תיק שעוסק בהלבנת הון במיליוני שקלים בעוד הוא ואשתו הצהירו כי הם עובדים כשכירים בתחום הפירות והירקות

פורסם בתאריך: 6.5.21 15:52

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הודיעה היום לעורכי הדין של בני שלמה, אשתו חן שלמה ויד ימינו גילי שלתיאל, כי היא שוקלת להגיש נגדם כתב אישום בכפוף לשימוע, כל אחד לפי חלקו בחשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הצהרה כוזבת לפי חוק מיסוי מקרקעין והלבנת הון.

שלמה, מרצה כיום עונש מאסר של 23 חודשים זאת לאחר שסחט בעל חוב ואיים לחתוך אותו. השחרור צפוי להתרחש בחודשים הקרובים, במקביל לשחרור של יריבו, שלום דומרני.

בהתאם לכתב החשדות, קיבל בני שלמה במרמה בנסיבות מחמירות 4 מגרשים מרשות מקרקעי ישראל במושב חלץ בפטור ממכרז, תוך שהוא מציג מצג שווא כי המגרשים נועדו לאחרים. על פי החשד, דאג בני שלמה שהמגרשים יירשמו על שם אנשי קש וידווחו לגביהם דיווחים כוזבים לרשות מיסוי מקרקעין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מחומר הראיות עולה, כי בני שלמה צבר הכנסות ממקור לא ידוע בהיקף של 6.7 מיליון ש"ח והלבין הון בהיקף של 7.8 מיליון ש"ח, מתוכם סכום של כ-3 מיליון ש"ח הולבנו על פי החשד יחד עם אשתו חן שלמה, וסכום של 4 מיליון ש"ח יחד עם גילי שלתיאל, אשר עסק על פי החשד ברכישת נכסים עבור בני שלמה שנרשמו על שמו.

בני שלמה מובא להארכת מעצר

בני שלמה מובא להארכת מעצר

עוד עולה מחומר הראיות, כי בני הזוג שלמה דיווחו במשך שנים לרשויות המס דיווח כוזב כי הם עובדים כשכירים בתחום הפירות והירקות.

החקירה בוצעה ע"י ימ"ר לכיש במשטרת ישראל ויחידת יהלום ברשות המסים.

במקביל, ממשיכה החקירה בתיק החשבוניות הפיקטיביות, בו על פי החשד, שלמה ביצע עבירות בסדר גודל של כמיליארד שקלים יחד עם גורמים שונים שחלקם תושבי השטחים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר