אבי ביטון וזירת החיסול

חשוד שלישי נעצר בחשד למעורבות ברצח אבי ביטון באשקלון

משטרת ישראל עצרה לפני זמן קצר חשוד נוסף המשויך לארגון הפשיעה של שלום דומרני בחשד למעורבותו ברצח של אבי ביטון. מעצרם של שני העצורים האחרים הוארך בארבעה ימים

פורסם בתאריך: 22.2.22 14:37

     

רק אתמול האריך בית המשפט בארבעה ימים את מעצרם של איתמר רוש ואופיר ברנס, בחשד לרצח העבריין אבי ביטון באשקלון וכבר היום המשטרה מסמנת עוד התקדמות בחקירה.

לפני זמן קצר עצרו בלשי ימ"ר לכיש את תושב אשקלון בשנות ה-30 לחייו שאף הוא, כמו רוש וברנס, מזוהה עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני ונחשב למקורב לביטון. על פי החשד הוא היה מעורב גם כן באופן ישיר באירוע הרצח. מחר הוא יובא בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

בדיון אתמול אישר נציג המשטרה כי החשד הוא שרוש ווברנס מלכדו את הרכב ואז העבירו אותו לאבי ביטון וזאת על מנת לרצוח אותו. הם חשודים גם בניסיון רצח של אביעד לוי והינוק מלסה. השניים בכל אופן, שמרו על זכות השתיקה בחקירתם.

איתמר רוש (באדיבות פוסטה), אבי ביטון, אופיר ברנס

רוש, תושב אשקלון שוחרר מהכלא רק לפני שבועות ספורים לאחר שהורשע בנשיאת אקדח עם משתיק קול ונגזרו עליו 30 חודשי מאסר, לאחר ערעור בבית משפט העליון.

אופיר ברנס, אף הוא תושב אשקלון, ניצל מרצח באירוע שהתרחש באפריל שנה שעברה, כאשר הוא ובן דודו שניר בוחבוט יצאו מבניין באשקלון ושני מתנקשים תקפו אותם. בוחבוט נרצח ואילו ברנס נפצע קשה.

סנגורו של איתמר רוש, אמר בדיון כי "מהמעצר הזה לא יצא כלום, חוץ מה השמות שלהם שפורסמו שהם אחראים למוות. איזה ראיות יש? שהרכב נמסר מהם והוא בסופו של יום התפוצץ? שחברי יראה לבימ"ש מי הרכיב את המטען, באיזה שעה. אולי המטען הורכב לפני שהם נכנסו, אולי המטען היה מיועד להם".

חוקרי המז"פ בודקים את הזירה

חוקרי המז"פ בודקים את הזירה

עו"ד חן בן חיים המייצגת את אופיר ברנס הוסיפה כי המשטרה עצרה דווקא אותם רק כי "היתה החלפת רכבים. אבל החלפת רכבים ככל הנראה אולי אפילו בוודאות גבוהה לא מקימה ראיה לעצם הנחת המטען ולכל שאר העבירות בבקשת המעצר".

עו"ד חן בן חיים

השופטת אורית חדד כתבה בהחלטתה: "אציין בזהירות המתבקשת, כי לא ניתן לומר שמאז הדיון הקודם חלו התפתחויות דרמטיות בתיק החקירה, אולם אין להסיק מסקנות גורפות מכך לאור מניין הימים שחלף ולאור העובדה שאין עדיין גרסה מצד המשיבים אשר ניתן לבחון אותה… מאז הדיון הקודם, יש לציין, לא זומנו השניים לחקירה נוספת ולא הוטחו בהם ראיות שנאספו, אולם אף על כך אין לתמוה בהינתן האיסוף הנעשה לעת הזו ואשר אינו מחייב חקירה מידית נוספת".

עוד כתב ההשופטת כי ישנו חיזוק מסוים לחשדות נגדם, אך יחד עם זאת ציינה כי הציפיה מימ"ר לכיש היא כי תפעל ,להצגת ראיות הקושרות באופן הדוק יותר את המשיבים לאירוע הפלילי המיוחס להם ובמידה אשר תצביע על הצדקה לאצבע מאשימה כלפיהם דווקא למרות שנחזה לכאורה מחומרי החקירה כי ישנם מעורבים פוטנציאליים נוספים".

היא הזכירה את עברם הפלילי של השניים וציינה כי גם שתיקתם בחקירה תורמת להארכת מעצרם והאריכה את מעצרם ב-4 ימים נוספים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר