ילדי משפחת אלקרים בקבר של מיכאל בן זיקרי ז"ל
ילדי משפחת אלקרים בקבר של מיכאל בן זיקרי ז"ל

שנה אחרי שהציל את חייהם וטבע: ילדי משפחת אלקרם עלו לקברו של מיכאל בן זיקרי

לפני שנה התרחש האירוע הטראגי שבו מיכאל בן זיקרי הציל את חייהם של שלושת בני משפחת אלקרם, אך הוא עצמו טבע למוות. היום עלו בני המשפחה לקבר כמו שהם עושים לא מעט, "אני לוקח את הילדים כל הזמן לקבר כדי שלא ישכחו אותו", מספר האב ג'מיל

פורסם בתאריך: 5.7.21 21:27

     

היום, ביום השנה למותו הטראגי של הגיבור מיכאל זיקרי, עלו ילדי משפחת אלקרם לקבר של האיש שהציל אותם. הם ניקו את המצבה, הניחו עליה זר פרחים לזיכרון וישבו לידה ושמעו מאבא שלהם, ג'מיל את סיפור הגבורה של מיכאל ז"ל.

"היינו היום בבית הקברות באשקלון, נזכרנו במיכאל ומאוד התרגשנו", סיפר ג'מיל, "הילדים זכרו בדיוק איפה הקבר שלו, הם לקחו אותי לשם, ניקו את הקבר והניחו זר פרחים לזיכרון. אמרתי להם לזכור את מיכאל ולעלות לקבר שלו גם כשאני לא אהיה, צריך לבקר אותו כל הזמן כי הוא הציל את החיים שלכם. זה היה מאוד מרגש".

מיכאל בן זיקרי ז"ל

ג'מיל מספר כי בכל הזדמנות שיש לו באשקלון הוא נכנס לקבר שלו, "אני אף פעם לא אשכח אותו. אני לוקח את הילדים כל הזמן לקבר כדי שלא ישכחו אותו בכלל. אני זוכר את היום הזה ולא שוכח אותו. איך שאני רואה את הילדים מולי, אני ישר נזכר בו", הוא אומר.

ג'מיל וילדיו בקבר

האירוע הטראגי התרחש לפני שנה באגם שליד חוף זיקים, ג'מיל ואשתו ישבו ליד החוף והילדים נכנסו לשחק, "האגם הזה היה נמוך, לא טובעני שהילדים הולכים ברגל. באותו ערב תכננו לישון בחורשה ורציתי ללכת לשם ואמרתי ניתן לילדים עוד רבע ליהנות", הוא נזכר, "פתאום אני רואה את הילדים התחילו לטבוע, אני רצתי  אליהם פתאום אני רואה בן אדם שרץ אליהם. אני לא הצלחתי להגיע אליהם. הוא נכנס פנימה והוציא ילד ראשון וחזר ואז נכנס והוציא את השני. אז אמרתי לו שיש עוד אחד והוא אמר 'אין לי אוויר', אבל הוא נכנס וכשהוא חזר, לקחתי ממנו את הילדה אז באו וגם עזרו לנו".

אבל מיכאל לא הצליח לחלץ את עצמו, "גם אני נכנסתי פנימה ולא הצלחתי לצאת והייתי מבולבל ופתאום אני לא רואה אותו. אז אמרתי 'יש עוד בן אדם בפנים', אז התחילו לחפש אותו ומצאו אותו אחרי שעה. יום אחרי זה והייתי בהלוויה שלו והייתי אצל המשפחה, ביקרתי אותם. זה באמת היה כואב".

ילדי משפחת אלקרים מניחים זר בקבר של מיכאל בן זיקרי ז"ל

ילדי משפחת אלקרים מניחים זר בקבר של מיכאל בן זיקרי ז"ל

מאז ביקר ג'מיל את ילדיו של מיכאל בן זיקרי והדמות שלו הפכה לדמות של גיבור בעיני רבים, "לא כל בן אדם יכול לעשות את המאמץ הזה ולהציל ילדים וזה לא אחד, זה להציל זה שלוש", אומר ג'מיל, "בלי מיכאל לא יודע איפה הייתי. באמת כואב. כל הכבוד. אף אחד לא יכול לעשות דבר כזה, זה דבר מרגש. אינשאללה יהיה בגן עדן. התמונה שלו לא יורדת לי מהעיניים. החיוך שלו. זה רק באגדות יש דבר כזה שמישהו מציל חיים של ילדים ואז טובע. אני מדבר עכשיו והדמעות יורדות לי מהעיניים".


באותו עניין:



רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר