עו"ד הילה רווח, היועצת המשפטית של עיריית אשקלון
עו"ד הילה רווח, היועצת המשפטית של עיריית אשקלון

חוזרת למגזר הפרטי: היועצת המשפטית של עיריית אשקלון התפטרה

כפי שפורסם לראשונה ב"כאן דרום" עו"ד הילה רווח הודיעה היום לראש העירייה על סיום תפקידה בעירייה. העבודה של רווח מול הנהלת העירייה הנוכחית ידעה עליות ומורדות

פורסם בתאריך: 29.10.19 11:33

     

היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד הילה רווח, הודיעה היום לראש העירייה, תומר גלאם, על כוונתה לסיים את תפקידה. בימים הקרובים יתפרסם מכרז חדש לתפקיד. על כוונתה של רווח לסיים את תפקידה פורסם לראשונה ב"כאן דרום".

לאחר היבחרו של גלאם לראש עירייה בפועל סיפרו מקורביו של גלאם על יחסי עבודה לא תקינים בין גלאם לבין היועצת המשפטית. חיכוכים רבים נרשמו בינה לבין מי שהיה סגן ראש העירייה לשעבר, רמי סופר, שלא פעם הטיח בה דברים במהלך ישיבות מועצה. בחודשים האחרונים עלו יחסיה של רווח עם מנכ"לית העירייה אירית נתן על שרטון.

תומר גלאם והילה רווח

תומר גלאם והילה רווח


באותו עניין:


"לאחר 12 שנים של עבודה מאתגרת במגזר הציבורי, אני חשה שהגיעה העת לפנות לאפיקים חדשים במגזר הפרטי העסקי, המזמן לי הזדמנויות רבות מבחינה אישית ומקצועית", כתבה רווח, "אני מודה לכל מי שנתן בי אמון לאורך השנים והעניק לי את ההזדמנות למלא תפקיד כה חשוב ומשמעותי ברשות ובמיוחד לראש העיר, תומר גלאם, על האמון, הדרך המשותפת, הנחישות והרצון לפעול תמיד לטובת ולמען התושבים. מגיעה תודה גם לעובדי העירייה והלשכה המשפטית שהיו לי לעזר בתחילת הדרך ולכל אורכה. אעמוד לרשות העירייה ככל שיידרש כדי לבצע חפיפה מסודרת ולהבטיח המשך פעילות סדירה ותקינה של העירייה. אני מודה על הזכות שהייתה לי לעבוד ברשות ולשרת את תושבי אשקלון".

ראש העירייה תומר גלאם, מסר: "אני רוצה להודות להילה על שיתוף הפעולה המשמעותי ועל עבודתה המקצועית והחשובה לקידום יוזמות עירוניות, בצורה ראויה ומוערכת תוך שמירה על האיזונים הנדרשים ועל האינטרסים הציבוריים, גם בתקופות מאתגרות במיוחד שחווינו בשנים האחרונות. בהזדמנות זו אאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

מנכ"לית העירייה, אירית נתן

מנכ"לית העירייה, אירית נתן

רווח מונתה לתפקיד בסוף שנת 2014, במהלך כהונתו של ראש העירייה הקודם איתמר שמעוני, והחליפה בתפקידה את היועץ המשפטי הוותיק עו"ד איתן צוריאל, שפרש לגמלאות לאחר 32 שנים. היא הצטרפה ללשכה המשפטית של העירייה בשנת 2007 וכיהנה בתפקיד תובעת עירונית בנושאי חניה ופיקוח עירוני וכעורכת דין בתחום האזרחי בנושאי נזיקין, חוזים ומכרזים וחוקי עזר וכמנהלת המחלקה האזרחית בלשכה המשפטית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




רווח, תושבת אשקלון ובעלת תואר ראשון במשפטים מהמכללה למינהל בראשון לציון, עבדה לפני תפקידיה הציבוריים כעורכת דין במשרד עוה"ד כהן-גבאי באשקלון ובמשרד עו"ד סער רשף.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר