עו"ד הילה רווח, היועצת המשפטית של עיריית אשקלון
עו"ד הילה רווח, היועצת המשפטית של עיריית אשקלון

סערה בעיריית אשקלון: היועצת המשפטית מתכוונת לפרוש מתפקידה

עו"ד הילה רווח, המכהנת כיועצת המשפטית של עיריית אשקלון, הודיעה על כוונתה לסיים את תפקידה לקראת סוף השנה. בעירייה אומרים כי לא ידוע להם על כך, ורווח עצמה מסרה: "אין לי כוונה להתייחס לרכילויות"

פורסם בתאריך: 8.8.19 16:50

     

לאחר חמש שנים בתפקיד היועצת המשפטית של עיריית אשקלון הודיעה עו"ד הילה רווח כי היא צפויה לסיים את תפקידה בסוף השנה.

לאחר היבחרו של גלאם לראש עירייה בפועל סיפרו מקורביו של גלאם על יחסי עבודה לא תקינים בין גלאם לבין היועצת המשפטית. חיכוכים רבים נרשמו בינה לבין מי שהיה סגן ראש העירייה לשעבר,רמי סופר, שלא פעם הטיח בה דברים במהלך ישיבות מועצה. בחודשים האחרונים עלו יחסיה של רווח עם מנכ"לית העירייה אירית נתן על שרטון. כעת נודע כי רווח מתכוונת לסיים את תפקידה בחודש נובמבר הקרוב.

הילה רווח ותומר גלאם

עו"ד הילה רווח וראש העירייה תומר גלאם

גורם בעירייה, שמאשר את הדברים, טוען כי הסיבה להחלטה של רווח נובעת מרצונה להתקדם, "חילוקי דעות זה דבר שקיים בין בעלי תפקידים בכירים בעירייה, וזה בסדר", מסר הגורם, "אבל הילה החליטה מה שהחליטה כי יש לה שאיפות להתקדם, והיא גם יכולה להתקדם. היא עוד צעירה, וכבר מכהנת כמה שנים בתפקיד המשפטי הכי בכיר בעירייה גדולה כמו אשקלון. זה הפסד של העירייה נטו".

אירית נתן. צילום: זאב שטרן

אירית נתן. צילום: זאב שטרן

רווח עצמה התייחסה לדברים: "אני מבצעת את תפקידי על הצד הטוב ביותר ומקבלת גיבוי מלא מהנהלת העירייה. מעבר לזה, אין לי כוונה להתייחס לרכילות".

רווח מונתה לתפקיד בסוף שנת 2014, במהלך כהונתו של ראש העירייה הקודם איתמר שמעוני, והחליפה בתפקידה את היועץ המשפטי הוותיק עו"ד איתן צוריאל, שפרש לגמלאות לאחר 32 שנים. היא הצטרפה ללשכה המשפטית של העירייה בשנת 2007 וכיהנה בתפקיד תובעת עירונית בנושאי חניה ופיקוח עירוני וכעורכת דין בתחום האזרחי בנושאי נזיקין, חוזים ומכרזים וחוקי עזר וכמנהלת המחלקה האזרחית בלשכה המשפטית.

רווח, תושבת אשקלון ובעלת תואר ראשון במשפטים מהמכללה למינהל בראשון לציון, עבדה לפני תפקידיה הציבוריים כעורכת דין במשרד עוה"ד כהן-גבאי באשקלון ובמשרד עו"ד סער רשף.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "לעירייה לא ידוע על שום כוונה של היועצת המשפטית לפרוש מתפקידה והיא מבצעת את עבודתה כרגיל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר