מחכים עזרה מלמעלה. שחקני הפועל אשקלון צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון
לא הגיעו למשחק. שחקני הפועל אשקלון צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

שחקני הפועל אשקלון השביתו את האימון המסכם

שחקני הקבוצה לא קיבלו שכר בחודשיים האחרונים והחליטו לא לעלות לאימון הבוקר, לפני המשחק החשוב מול עירוני רמה''ש, שנדחה למחר עקב המצב הביטחוני

פורסם בתאריך: 31.3.19 11:37

     

המצב של הפועל אשקלון מתדרדר מרגע לרגע. אם על כר הדשא הקבוצה החלה לקרוס, כעת שוב חוזר לפרק הנושא הניהולי. כזכור לפני כחודשיים, החליטה עמותת ותיקי הפועל אשקלון לפרק את הקבוצה, בעקבות רצונו של ראש העיר תומר גלאם להכניס לעמותה את אנשי אמונו. הנהלת הקבוצה בראשותו של צ'יקו מגיה והנהלת העמותה סירבה לכך והחליטה לצאת למלחמה, שבסופו של דבר הסתיימה עם הסכמתם של חברי העמותה לעזוב.

למרות כל האמור לעיל, ענייני העברת הבעלות נעים בעצלתיים מצד חברי העמותה, שלא ששים להשתחרר מעול הקבוצה במהירות. מנגד, פקעה סבלנותו של גלאם שהחליט לא להעביר כספים לקבוצה עד אשר העמותה תתחלף לחלוטין.

בשל כך, בחרו הבוקר שחקני הקבוצה למחות והחליטו להשבית את האימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק החשוב שלה מול עירוני רמת השרון, שנדחה בשל המצב הביטחוני. בקבוצה לא ששים במיוחד לקראת המשחק מחר, שייערך ללא אימון אחד לפני ולאחר שתי תבוסות קשות של הקבוצה.


באותו עניין:


באופן מפתיע מי שנעמדו לצד השחקנים אלו דווקא אוהדי הקבוצה, שיודעים אמנם ששביתה זו עלולה לפגוע בתוצאות הקבוצה אך מבינים לליבם של שחקני הקבוצה שמדי שנה נתקלים בהלנת שכר, בשל נסיבות פוליטיות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר