איתי גרוס, מנהל ביה"ס ברנע
איתי גרוס, מנהל ביה"ס ברנע

בית הספר חמ"ד ברנע אשקלון: מנהל רביעי בשש שנים

שוב תחלופה בהנהלת בית הספר התורני ברנע באשקלון - איתי גרוס, המחזיק ב-6 שנות ותק בתחום החינוך, יחליף את דביר שפרן שסיים כהונה בת 4 שנים בסך הכל

פורסם בתאריך: 10.8.22 18:56

     

איתי גרוס, תושב ויליד העיר אשקלון נבחר לנהל את בית הספר חמ"ד תורני ברנע. לגרוס שש שנות ניסיון במערכת החינוך כמחנך ורכז פדגוגי בבית ספר תיכוני והוא בוגר הישיבה הגבוהה בשדרות 'לב לדעת'. בעברו שירת גרוס קרוב לעשור כקצין ביחידה מבצעית בצה"ל ומשרת כיום כרב סרן בשירות מילואים פעיל.

גרוס הוא המנהל הרביעי של בית הספר ב-6 השנים האחרונות. בשנת 2016 היה זה עדיין אבי סיבוני מנהלת בית הספר. באותה השנה הנכנס לתפקיד אורלי אוחיון שכיהנה בתפקיד במשך שנתיים, במהלכן הפכה את בית הספר לתורני ואז סיימה את תפקידה. אחריה נכנס לתפקיד בקול תרועה ועם המון תקווה מצד ההורים של הקהילה התורנית בעיר – דביר שפרן, אמר בריאיון ל"כאן דרום" כי "בית הספר היה במצב מורכב בגלל תחלופה של מנהלים ודברים נוספים",  אלא שכעבור 4 שנים בלבד, אף הוא סיים את תפקידו. כעת נכנס גרוס לתפקיד והציפייה היא כי הוא ישרוד יותר שנים בתפקיד.

דביר שפרן. צילום: פבל

דביר שפרן. צילום: פבל

אורלי אוחיון

אורלי אוחיון

איתי גרוס מסר: "מאמין בחיבור ההורים והקהילה לבית הספר, בקשר אישי ואוהב לתלמידנו – ילדינו יחד עם הצוות החינוכי מתוך עין טובה, בהגדלת תורה והערצתה, באמון, אמונה ושקיפות, בחינוך לחסד ונתינה, ביצירתיות ובעיקר ענווה ועבודה קשה למען הכלל".

ראש העירייה, תומר גלאם: "מברך את המנהל החדש עם כניסתו לתפקיד. אני משוכנע כי איתי ימשיך להוביל את בית הספר חמ"ד ברנע להישגים גדולים וישמש דוגמה ומופת עבור התלמידים. אני מודה למנהל בית הספר היוצא, דביר שפרן על קידום בית הספר ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו המקצועית".

חמ"ד ברנע. צילום: יח"צ

חמ"ד ברנע. צילום: יח"צ

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "מינויו של איתי יהווה חיזוק משמעותי למערכת החינוך העירונית ולבית הספר חמ״ד תורני ברנע בפרט, לכל צרכיהם החינוכיים והלימודיים. חשוב לי להודות למנהל היוצא, דביר שפרן על קידום התלמידים וההישגים בבית הספר. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו וכמובן הצלחה רבה למנהל הנכנס. מינהל החינוך יעמוד לצדו ולרשותו ככל שיידרש".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר