לירון אטיה, אהרון קופר שמידט. צילום: אילן אסייג
לירון אטיה, אהרון קופר שמידט. צילום: אילן אסייג

"לא משלם ארנונה לעיריית אשקלון עד הנגשת המדרכות": סולן הפיל הכחול זועם

לירון אטיה שנחשף למקרה המוות המיותר של אהרון קופרשמידט ז"ל, כתב כי הוא מתלונן רבות לעירייה על מפגעי נגישות ברחבי העיר אך לא נעשה דבר לתקן אותם. "פחות מופע אחד של איתי לוי והנגשתם את כל העיר", כתב אטיה היום והוסיף: "אהרון היקר, נשבר לי הלב, וזה יכל להיות כל אחד מאיתנו במקומך"

פורסם בתאריך: 19.7.22 19:14

     

לירון אטיה, מעבר לזה שהוא אמן מוכשר וידוע, הוא גם פעיל למען נגישות. הוא עצמו מתנייד בכיסא גלגלים והוא מבין בדיוק מה חווה אדם עם מוגבלות כאשר הוא נתקל בחוסר נגישות.

אטיה, שמע אף הוא בכאב רב על מותו המיותר של אהרון קופרשמידט ז"ל ביום שישי האחרון. כזכור, קופרשמידט המתנייד על כיסא גלגלים, ביקש לעלות על מדרכה מונמכת, אלא שלפניה היה מפגע בדמות שקע בכביש, מה שגרם לכיסא הגלגלים שלו להתהפך לאחור. בעקבות זאת, אהרון נחבל בראשו ומת במקום.

אטיה וחברי להקת הפיל הכחול. צילום: יואב נקש

היום פרסם אטיה פוסט זועם על התנהלות עיריית אשקלון: "אין מילים כבר. נמאס. בגלל הבדל של כמה סנטימטרים בין המדרכה לכביש האיש היקר הזה מת. ניסה לעלות על המדרכה עם הכסא והתהפך אחורה, חטף מכה בראש ומת. מה שקרה לו כמעט קורה לי ולכל מי שמתנייד בכסא! כל יום! כל עליה מהכביש למדרכה שלא בקו אפס עם הכביש גורמת לכסא גלגלים שלי להתהפך. אין יום שאני לא מוצא את עצמי נוסע על הכביש מאות מטרים עד שאני מוצא איזו עליה נגישה. אז אם לא נתהפך, נידרס".

עוד כתב אטיה: "הכל בגלל שלאף אחד לא אכפת. כמה לא אכפת? הייתי בפגישה בעיריית אשקלון בדיוק על הנושא הזה! כבר לפני שנה וחצי. נשבע שכשהסברתי לאיש בעיריה את המצב הוא אמר לי 'לי אין בעיה לעלות את המדרכות האלה' (הוא לא עם כסא כן?). ואם זה לא מספיק, השארתי ים הודעות במוקד העירוני, חלקן עם תמונות ומיקום מדוייק, וכלום. כלום כלום כלום! אין מדרכה אחת שסודרה. אפילו לא אחת! כולם שמים פס ומשקיעים רק במופעי ענק ובפסלים זוהרים בכיכרות".

זירת האירוע הקשה. כיסא הגלגלים והמפגע

זירת התאונה של קופרשמידט ז"ל. כיסא הגלגלים והמפגע

את הפוסט סיים אטיה במחאה ובהצהרה: "עיריית אשקלון אני מודיע חגיגית שאני לא משלם ארנונה יותר עד שמסדרים את כל המדרכות בעיר. אין לי בעיה שנגיע עד בית משפט, אולי שם מישהו יקשיב. אין לזה תקציב? פחות מופע אחד של איתי לוי והנגשתם את כל העיר. אם מישהו רוצה להצטרף אלי שיכתוב לי כאן או בפרטי. אהרון היקר, נשבר לי הלב, וזה יכל להיות כל אחד מאיתנו במקומך. נוח על משכבך בשלום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר