אהרון קופרשמידט ז"ל וזירת התאונה
אהרון קופרשמידט ז"ל וזירת התאונה

טרגדיה קשה באשקלון: נכה על כיסא גלגלים נתקל במפגע ברחוב ומת במקום

במשפחה טוענים כי חוסר התחזוק של הכביש, למרות תלונות של השכנים, גרם לכיסא הגלגלים להתהפך ולאיש, אהרון קופרשמידט להיפצע בראשו ולמות. הוא הותיר אחריו אישה ושישה ילדים

פורסם בתאריך: 18.7.22 08:55

     

ביום שישי בצהריים התרחשה טרגדיה נוראית בשכונת הסיטי באשקלון. אהרון קופרשמידט, תושב השכונה, בן 61, יצא מביתו כשהוא משתמש בכיסא הגלגלים החשמלי שלו.

קופרשמידט יצא לטיול קצר בשכונה, הוא נסע ברחוב גבע בשכונה ובשלב כלשהו חצה את הכביש ורצה לעבור למדרכה השנייה. הוא התקרב למקום בו המדרכה הונמכה, אלא שבחיבור בין האספלט למדרכה נוצר "בור" קטן ובנקודה הזאת התהפך כיסא הגלגלים לאחור ונפל וקופרשמידט עצמו נחבל בראשו.

זירת התאונה. כיסא הגלגלים והבור בכביש

זירת התאונה. כיסא הגלגלים והבור בכביש

עובר אורח שראה את מיהר מיד למקום לנסות ולעזור לו להתרומם, אליו הצטרפו עוד אחרים אך כשהם התקרבו וראו את מצבו, הם הבינו כי הדבר מחייב הזמנה של כוחות הצלה ולמקום הוזעקה ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום.

החובשים והפראמדיקים של מד"א זיהו מיד שהוא איבד את הכרתו והחלו מיד בפעולות החייאה. קופרשמידט הובהל מיד לבית החולים ברזילי הקרוב, אך שם נקבע מותו.

"הוא רק יצא לטייל, לנשום קצת אוויר ומת", אומר בן משפחה ומספר כי המקרה היכה בתדהמה את כל המשפחה, "כל השבת הזאת הייתה בכי ודמעות. זה הלם".

בן המשפחה מספר כי השנה האחרונה לא הייתה פשוטה כלל וכלל עבור קופרשמידט שבשל מחלת הסכרת ממנה סבל, נאלצו הרופאים לכרות את שתי רגליו. קופרשמידט עבד במהלך חייו כנהג משאית, "הוא היה איש של בית-עבודה. בן אדם טוב ופשוט, איש משפחה. בדיוק עכשיו הוא עבר שיקום והכל", מספר בן המשפחה.

שלשום, זמן קצר לאחר צאת השבת, נערכה ההלוויה של קופרשמידט, בבית העלמין בגבעת ציון. "זאת הייתה הלוויה קורעת לב. הבן אדם הלך סתם. פשוט סתם", אומר בן המשפחה. קופרשמידט, שרק לפני מספר שבועות איבד את אימו, הותיר אחריו אישה ושישה ילדים.

"איש משפחה". אהרון קופרשמידט ז"ל

בן המשפחה מספר כי השכנים אמרו להם כי הם כבר התלוננו כמה פעמים לעירייה על הכביש המשובש והישן שבמקום וביקשו לסדר אותו, אך עד כה לא נענו והכביש נותר כך, עד שגבה את חייו את קופרשמידט.

פנינו לעיריית אשקלון וביקשנו את תגובתם לעניין, אך עד כה לא התקבלה תגובה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר