שוברים את המחסום בחניון המרינה
שוברים את המחסום בחניון המרינה

שוברים את המחסומים ונמלטים: צפו בתיעוד של תופעה מכוערת בחניון המרינה באשקלון

לא פחות מעשר פעמים שברו נהגים את המחסומים בחניון של המרינה באשקלון וגרמו לנזק של עשרות אלפי ש"ח. בעלי החניון הגישו תלונות במשטרה וכשזה לא עזר, הם החליטו להגיש תביעות אזרחיות כנגד הנהגים

פורסם בתאריך: 27.8.21 14:25

     

מזה כשנה וחצי פועל חניון מסודר בתשלום בכניסה למתחם המרינה באשקלון, מדובר בחניון פרטי בבעלותו של איש העסקים משה ג'אן.

החניון עצמו מאובטח ומתועד ותושבים רבים עושים בו שימוש, בעיקר בסופי השבוע שבהם רצועת החוף פופולרית במיוחד. וכמו בכל חניון אחר, גם פה יש מחסום שנועד למנוע יציאה של רכבים ללא תשלום. כאשר מדובר ברכב ששילם המחסום מתרומם באופן אוטומטי ומאפשר לרכב לצאת.

חניון המרינה

חניון המרינה

אלא שישנה תופעה שחוזרת על עצמה שוב ושוב ושוב בשנה וחצי מאז שנפתח החניון, נהגים פורצים את המחסומים, שוברים אותו ונמלטים מהמקום. לפחות עשר פעמים זה קרה, למשל בחודש אוגוסט בשנה שעברה זה קרה פעמיים באותו היום.

צפו בתיעוד:

בעלי החניון מספרים כי בדרך כלל מדובר בכאלה המנסים להימנע מתשלום בחניון, הם פשוט מרימים את המחסום למעלה עד שהוא נשבר או פשוט נוסעים קדימה ושוברים אותו.

היו גם מקרים של נהגים ששילמו על החניה ופשוט התקשו להוציא כרטיס מהמכונה, ובמקום לחייג למספר החירום שמופיע שם, הן עשו דין לעצמם ופרצו את המחסום ושברו אותו.

יש כמובן תיעוד לכל המקרים הללו, ובעלי החניון ניגשו למשטרה והגישו תלונות מסודרות על המקרים הללו. המשטרה אכן פתחה בחקירה בחשד לעבירות של היזק לרכוש במזיד.

שוברים את המחסום בחניון המרינה

שוברים את המחסום בחניון המרינה

שוברים את המחסום בחניון המרינה

שוברים את המחסום בחניון המרינה

הנהגים שתועדו כשהם שוברים את המחסום במזיד, זומנו לחקירה בתחנת המשטרה, אלא שלבסוף החליטה לסגור את התיקים נגדם. "הוחלט כי נסיבות העניין בכללותן אינן מתאימות להמשך חקירה או העמדה לדין", נכתב בהודעת הסגירה של המשטרה, "שכן מדובר בעניין אשר ההליך הפלילי אינו מהווה מסגרת מתאימה לבירורו".

אלא שמדובר בנזק לא קטן המצטבר לסכום של עשרות אלפי ש"ח, לצד זאת בעלי החניון מעוניינים לעצור את התופעה הזאת ולכן החליטו להגיש תביעות אזרחיות כנגד אותם נהגים שגרמו להם נזקים.

ממשטרת מרחב לכיש נמסר בתגובה: "משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד לגרימת נזק, שבסיומה נסגר התיק. כבכול חקירה, לרשות המתלונן עומדת האפשרות לערער על ההחלטה, וכן במקרה זה אפשרו החוקרים למתלונן לעיין בתיק החקירה לבקשתו".


עוד בחדשות:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר