סכין הקצבים שעמה תקף האזרח הסיני
סכין הקצבים שעמה תקף האזרח הסיני

קטטה אלימה בין אזרחים סיניים באשקלון: תקף את חברו בסכין קצבים

אזרח סיני מואשם כי במהלך קטטה עם חברו, הוא תקף אותו בסכין קצבים גדולה וגרם לו לחתכים בראש, בצוואר ובאזורים שונים בגוף. "במזל גדול זה הסתיים בפציעה בלבד", אומרת קצינת החקירות והמודיעין של תחנת אשקלון

פורסם בתאריך: 25.8.21 19:51

     

בישראל מתגוררים תושבים רבים שאינם אזרחי המדינה, רובם נמצאים פה מסיבות של עבודה וחלקם מסיבות אחרות.

גם באשקלון כמו בערים רבות ישנם תושבים כאלה שלרוב הם מתגוררים בדירות שהם שוכרים יחד. דירה כזאת ישנה ברחוב בר כוכבא בעיר ובה מתגוררים תשעה אזרחים סיניים.

ביום שלישי שעבר, בשעת ערב החל ויכוח בין אחד האזרחים הסיניים לחברו, הוויכוח הסלים והתפתח והפך לקטטה אלימה שבה הם היכו אחד את השני.

אחד מהם פנה למטבח כדי להירגע ושתה כוס מים, בעודו במטבח הוא ראה קערת פלסטיק, הוא השליך אותה לעבר חברו ולא פגע בו.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו לפני יומיים, בתגובה למעשה הזה, לקח האזרח הסיני השני תיק ובו כלי מטבח, הוא שלף ממנו סכין קצבים באורך של כ-16 ס"מ והחל לתקוף את האזרח הסיני השני. הוא חתך אותו בקרקפת, באוזן ולאורך צווארו, עד שחבריו שהיו במקום הפרידו אותו מהקורבן וכך נמנה מקרה קשה יותר שהיה יכול להסתיים אף במוות.

בעקבות התקיפה עם הסכין נגרמו לקורבן חתכים והוא נאלץ לעבור טיפול רפואי שכל תפרים והדבקות בראשו, באוזנו, בצוואר ועוד.

החבלות שנגרמו לקורבן

החבלות שנגרמו לקורבן

לאחר מכן, נמלט התוקף מהדירה בה הוא מתגורר כשהסכין בידו, נכנס לרכבו ונסע מהמקום. לאחר קבלת הטיפול הרפואי הגיש הקורבן תלונה במשטרה, אלא שהיה קושי לאתר התוקף.

רק למחרת, בעקבות חקירה של המשטרה, נעצר התוקף וגם הסכין שבה תקף נמצאה בתוך שקית ברכבו, בחקירתו הוא הודה במעשה אך טען שעשה זאת מתוך הגנה עצמית. כתב אישום חמור הוגש נגדו באמצעות שלוחת התביעות של המשטרה במרחב לכיש, בגין עבירות של חבלה כשהעבריין מזויין והחזקת סכין.

רפ"ק קרן טולדנו

רפ"ק קרן טולדנו

"פעם נוספת אנו עדים לויכוח סתמי שמתפתח בין 2 שותפים, והופך במהרה לסכנת לחיים, כשאחד מהם פשוט נוטל לידיו סכין קצבים שבאמצעותה תוקף את חברו, במזל גדול זה הסתיים בפציעה בלבד", מסרה רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין בתחנת אשקלון, "מיד לאחר מכן החשוד נמלט מהדירה עם רכבו והסכין, ופתחנו בחקירה אינטנסיבית לאיתור את מיקומו, שבמהלכה גבינו את עדויותיהם של 7 השותפים הנוספים, עד שלבסוף הצלחנו לאתר את החשוד באתר בניה בעיר כשברשותו הסכין. אחרי שסיימנו לגבש את מכלול הראיות, שלוחת התביעות של מרחב לכיש הגישה נגדו היום את כתב האישום החמור".

לצד כתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו בטענה כי מעשיו מגלים שהוא מסוכן לציבור. מעצרו הוארך בינתיים עד להחלטה אחרת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר