ההלוויה של אוריה ז"ל
ההלוויה של אוריה ז"ל. צילום: סוגרים שבוע

טרגדיה קשה: ילדה בת 7 מאשקלון נפטרה כשבועיים לאחר שנשפך עליה מיחם רותח

שבועיים וחצי לאחר שמיחם מים רותחים נשפך עליה וגרם לה לכוויות קשות, הובאה אוריה קרני ז"ל בת ה-7 מאשקלון למנוחות. "הייתה לוויה קשה. זה קורע לב"

פורסם בתאריך: 25.8.21 20:29

     

אסון כבד נפל על משפחת קרני מאשקלון, כאשר בתם הקטנה, אוריה, הלכה לעולמה לאחר כשבועיים וחצי שבהם הייתה מאושפזת במצב קשה בבית החולים.

המקרה הקשה התרחש ביום שישי, זמן קצר לפני כניסת השבת לפני כשבועיים וחצי. בני המשפחה הכינו מיחם לקראת שבת ומילאו אותו במים. לאחר שהמים רתחו, נשפך המיחם על אוריה בת ה-7 ונגרמו לה כוויות בכל חלקי גופה.

מיחם שבת. צילום אילוסטרציה: יעקב גרינשטיין "פריים", בטרם

מיחם שבת. צילום אילוסטרציה: יעקב גרינשטיין "פריים", בטרם

למקום הוזעקו צוותי הרפואה של איחוד הצלה והחובשים שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני והיא פונתה לבית החולים להמשך קבלת טיפול רפואי.

"לדברי בני המשפחה המיחם החשמלי שהכינו לקראת שבת נשפך עליה מה שגרם לה לכוויות בכל חלקי גופה", מסר אז מנחם בללו חובש איחוד הצלה, "הענקתי לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

בהמשך, מצב הידרדר, היא הועברה לקבלת טיפול בבית החולים תל השומר, כשמצבה קשה, היא הורדמה והונשמה והיום היא נפטרה.

מוקדם יותר היום התקיימה ההלוויה של אוריה הקטנה בבית העלמין באשדוד, מאחר ובני משפחה רבים שלהם מתגוררים באשדוד. עשרות מכרים ובני משפחה הגיעו ללוות אותה בדרכה האחרונה. "הייתה לוויה קשה מאוד, האם התמוטטה שם, זה היה קורע לב", מספר אחד המשתתפים בלוויה.

אוריה הקטנה למדה בבית הספר מעיין חיים ושלום, ומקורבים למשפחה מספרים כי האמא כבר רכשה עבורה את הציוד והספרים לקראת עלייתה לכיתה ב', "אבל קרה האסון והיא לא זכתה ללבוש את התלבושת האחידה החדשה ולהשתמש בספרים החדשים".

מודעת האבל

מודעת האבל

ההלוויה של אוריה ז"ל

ההלוויה של אוריה ז"ל

בני המשפחה עלו לישראל לפני למעלה מעשר שנים מתימן. אוריה ז"ל הותירה אחריה, הורים ושלושה אחים. בני המשפחה יושבים שבעה ברחוב אב 1/8 אשקלון.

מקורב למשפחה אומר כי כעת מבקשים מהציבור לסייע למשפחה בצורכי ימי השבעה, אם אפשר בתרומות של כסף או מזון. ליצירת קשר ניתן לפנות ליואל שאול בטלפון: 052-6827682.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר