ארז שטרית. צילום: אלדד עובדיה
ארז שטרית. צילום: אלדד עובדיה

שוב זה קורה: מנהל אגף ביטחון בעיריית אשקלון, ארז שטרית, פורש מתפקידו

כהונתו קצרת הימים של ארז שטרית בתפקיד מנהל אגף הביטחון התבטאה בחוסר יציבות, כאשר הוא הודיע על פרישה חודשים ספורים לאחר שנבחר, לאחר מכן חזר בו וכעת שוב הודיע על פרישה

פורסם בתאריך: 2.5.21 18:38

     

מנהל אגף הביטחון והחירום, ארז שטרית, סיכם עם ראש העיר, תומר גלאם, על סיום תפקידו בעירייה החל מתאריך 01.06.21.

כהונתו של שטרית בתפקיד באה לידי ביטוי בחוסר יציבות: כזכור, בחודש יולי 19 נבחר שטרית לתפקידו, בחודש מרץ 20 הודיע על פרישה מהתפקיד, כחודש וחצי לאחר מכן הודיע כי יישאר בתפקיד וכאמור, היום אחרי כשנה, הוא הודיע שוב על פרישה מהתפקיד.

גורמים בעירייה אומרים כי הדבר מתרחש יחסים לא טובים בינו לבין ראש העירייה ולכן הוא פורש מתפקידו כשנה לאחר שחזר בו מהודעת הפרישה הקודמת.

מנגד, בעירייה אומרים כי הפרישה, היא "על רקע רצונו של שטרית להתפתח לתפקידי ניהול שאינם מתחום הביטחון ולהרחיב את אופקיו. נציין כי שטרית עוסק מזה למעלה מ-30 שנה בתחומים אלו בצה"ל, בשב"כ ובשנתיים האחרונות בעיריית אשקלון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ראש העירייה תומר גלאם מסר: "אני מודה לארז על עבודתו, בשגרה ובחירום, ורוצה להביע את הערכתי העמוקה לתרומתו לביטחון האישי של התושבים ולסדר הציבורי, כחלק מיישום החזון שלנו. מאחל לארז המון הצלחה בהמשך דרכו".

ארז שטרית מסר: "מבקש להביע הערכתי העמוקה לראש העיר ולעובדי עיריית אשקלון, במיוחד לעובדי אגף הביטחון והאכיפה. הציבור חייב לדעת שיש אנשים שעובדים לילות כימים עבורם שעיקר שכרם הינו הסיפוק הרב מההצלחה בעשייה".



 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר