ארז שטרית. צילום: אלדד עובדיה
ארז שטרית. צילום: אלדד עובדיה

אחרי חצי שנה בלבד: מנהל אגף ביטחון התפטר מתפקידו

מנהל האגף לביטחון וחירום, ארז שטרית, הודיע על סיום תפקידו "מטעמים אישיים", כך לדבריו. הוא הבכיר הרביעי שמסיים את תפקידו לאחר היועצת המשפטית, אדריכל העיר ומנהל אגף רישוי על הבנייה

פורסם בתאריך: 9.3.20 19:29

     

בסוף חודש יולי האחרון הודיעה עיריית אשקלון על בחירה בארז שטרית, תושב אשקלון לתפקיד מנהל האגף ביטחון בעיריית אשקלון. שטרית שבעברו היה איש שב"כ ואף עבד באיש ביטחון בשגרירויות ברחבי העולם, התקבל לתפקיד עם ציפיות גבוהות מאוד.

גם לאחר כניסתו לתפקיד זכה למחמאות רבות רבות על התנהלותו, תפקודו ועל מאור הפנים בו קיבל כל אדם.

ראש העירייה תומר גלאם, מפקד מחוז דרום בפקע"ר אל"מ יוסי כהן, מנכ"לית העירייה אירית נתן ומנהל אגף הביטחון ארז שטרית. צילום: דוברות עיריית אשקלון

שטרית משמאל לצד ראש העירייה באחת ההסלמות. צילום: דוברות עיריית אשקלון

אלא שבימים האחרונים החליט שטרית לסיים את תפקידו כעבור שישה חודשים בלבד. הוא הודיע על כך לראש העירייה, תומר גלאם, שקיבל את הודעתו, הודה לו על עבודתו המקצועית בזמן חירום ובשגרה ואיחל לו בהצלחה בהמשך.

"הבוקר סיכמתי ברוח טובה עם ראש העיר על סיום תפקידי מסיבות אישיות, זאת על מנת שאוכל להתפנות למשפחתי לאחר כ-30 שנה בשירות הציבורי", מסר שטרית, "אני מבקש להודות לראש העיר, תומר גלאם ולמנכ"לית העירייה, אירית נתן, על ההזדמנות והתמיכה. האגף מורכב מעובדים ומנהלים נהדרים לנושאי ביטחון, אכיפה, בטיחות ועוד ואין לי ספק כי ימשיך לשרת את העיר ותושביה עוד שנים רבות".

שטרית יישאר בתפקידו עד לחודש יוני הקרוב.



ההתפטרות של שטרית באה לאחר שמספר בכירים סיימו את תפקידם מסיבות שונות. הייתה זאת היועצת המשפטית של עיריית אשקלון, עו"ד הילה רווח שסיימה את תפקידה בחודש נובמבר האחרון ומיד אחריה היו אלה אדריכל העיר, אריק ברששת ומנהל האגף לרישוי ופיקוח על הבנייה פרדי אברג'ל שהתבשרו על סיום תפקידם בעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר