חיסון לקורונה
חיסון לקורונה

80 מתים מקורונה באשקלון: העירייה תעודד התחסנות עם פרסים כספיים

אחרי שנכשל הניסיון למנוע כניסה של מורים לא מחוסנים למוסדות, עוברת העירייה לשיטת הגזר ומבטיחה מכונת קפה לכל חדר מורים ואלפי שקלים במתנה לשכבת התלמידים שתציג את אחוז ההתחסנות הגבוה ביותר. ביממה האחרונה נפטרו שתי תושבות אשקלון מקורונה

פורסם בתאריך: 8.3.21 21:05

     

העיר אשקלון הגיעה ביממה אחרונה לרף של 80 נפטרים מקורונה זאת לאחר ששתי תושבות אשקלון הלכו לעולמן בשל סיבוכי הנגיף. "עיריית אשקלון משתתפת בצער המשפחות ועומדת לרשותן בשעה קשה זו", נמסר מעיריית אשקלון.

אשקלון מציגה ירידה בשיעור הבדיקות החיוביות ל-6% וכך ישנה גם ירידה בניקוד הרמזור ואשקלון עומדת על 6.9. נכון לעכשיו יש כאלף תושבים המוגדרים "חולים פעילים", 31 נוספו ביממה האחרונה.

אתמול כזכור, ניסו לקדם בעירייה מהלך לפיו עובדי הוראה ומנהלה שלא יתחסנו לא יוכלו להיכנס בשערי מוסדות החינוך בעיר. הדבר הוכשל על ידי ארגוני המורים שהתנגדו נחרצות למהלך.

במקום זה ועל מנת לעודד את ההתחסנות בקרב צוותי הוראה ותלמידים בגילאי 16-18, יצאה העירייה, בשתי יוזמות מיוחדות.

התלמידים חזרו ללימודים בבית הספר סיני. צילום: אלדד עובדיה

התלמידים חוזרים ללימודים לאחר הסגר הראשון. צילום: אלדד עובדיה

יוזמה ראשונה, כל בית ספר, לרבות חינוך מיוחד והמוכש"ר, שיציג נתונים של למעלה מ-90% התחסנות בקרב צוותי ההוראה ועובדי המינהלה יזכה במכונת קפה חדישה ומפנקת במתנה לחדר המורים הבית ספרי.

לצד זה, שכבת הגיל י"א ו-י"ב שתציג את אחוז המתחסנים הגבוה ביותר (לפחות 80%) מבין בתי הספר תזכה את התלמידות והתלמידים בפרס כספי על סך 7,000 שקלים לפעילות גיבוש מהנה ומאחדת לשכבה הזוכה (בהתאם להנחיות התקופה). המקום השני יזכה את השכבה בפרס בסכום של 3,000 שקלים. התחרות הינה עד לתאריך 21.03.21.

מכונת קפה דהלונגי. צילום: יח"צ

מכונת קפה דהלונגי. צילום: יח"צ

את הנתונים יש להעביר ישירות למינהל חינוך באמצעות דואר אלקטרוני [email protected]. הזוכים, בשתי הקטגוריות, יעודכנו על ידי מינהל החינוך.

היוזמות עלו, כאמור, לצורך עידוד ההתחסנות בקרב הזכאים לכך ועל רקע התחלואה ההולכת וגוברת באשקלון, ממנה ניתן ללמוד כי צעירים באשקלון פחות נוטים להתחסן ויותר מאובחנים כחולים בנגיף הקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר