חיסון. צילום: תומר אפלבאום
חיסון. צילום: תומר אפלבאום

אשקלון: ממחר אין כניסה לעובדי הוראה ללא חיסון או בדיקה שלילית

עיריית אשקלון בהודעה דרמטית לצוותי ההוראה והחינוך: ממחר הגעה למסגרת החינוכית בכפוף להצגת בדיקות קורונה שלילית או תעודת מתחסן

פורסם בתאריך: 7.3.21 15:17

עדכון אחרון: 7.3.21 19:02

     

בעקבות ריבוי מקרי התחלואה במערכת החינוך העירונית, ובהם המקרה האחרון שהתרחש בבית הספר המונטסורי, יצאה עיריית אשקלון בהוראה דרמטית.

הבוקר, באמצעות מינהל חינוך, שיגרה העירייה מכתבים למנהלי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים בכל מוסדות החינוך, כולל בחינוך המיוחד, ולגננות וסייעות גני הילדים בדרישה לפיה, החל ממחר עובדי ההוראה והמינהלה יצטרכו להציג תעודת מתחסן בבואם לעבודה או בדיקת קורונה שלילית, מידי יומיים.

תלמידים חוזרים ללימודים לאחר הסגר הראשון. צילום: סיוון מטודי

תלמידים חוזרים ללימודים לאחר הסגר הראשון. צילום: סיוון מטודי

"לאור ריבוי המקרים במערכת החינוך באשקלון שאנשי צוות חינוכי/עובדי מינהלה שלא התחסנו, מתגלים כמאומתים לקורונה וכתוצאה מכך נשלחות לבידוד כיתות שלמות ובמקרים מסוימים, אף נסגרים בתי ספר, הנני מנחה בזאת, על כל איש צוות חינוכי ועובדי המינהלה, להציג תוצאה של בדיקת קורונה שלילית כל יומיים", כתב ראש מינהל החינוך, יובל זוזט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד נכתב כי "מנהל/צוות חינוכי/עובדי מינהלה, שלא יציגו תוצאה של בדיקת קורונה כמתבקש לעיל, לא תתאפשר לו כניסה למקום העבודה". ההחלטה, כך אומרים בעירייה, התקבלה בשיתוף מחוז דרום במשרד החינוך. אלא שמשרד החינוך מכחיש כי נתן היתר להחלטה הזאת.

גלאם וזוזט. צילום: דוברות עיריית אשקלון

גלאם וזוזט. צילום: דוברות עיריית אשקלון

נכון לעכשיו, מחנך או מורה שלא יגיע מהסיבות הללו יימצא לו מחליף, עד שיתבררו מימדי המחסור בעובדי הוראה.

ראש העירייה, תומר גלאם: "אנחנו נוקטים בצעד נוסף במלחמה נגד הקורונה במטרה לעודד את ההתחסנות בעיר בדגש על מערכת החינוך, זאת על רקע אלפי תלמידים וצוותי הוראה שנמצאים בבידוד ועשרות מקרי תחלואה. עם כל הקושי בהחלטה, בריאות התושבים מעל הכל ואנחנו נפעל בצורה בלתי מתפשרת כדי לוודא את זה ולשמור על כך. אני קורא מכאן לכל התושבים שיכולים לעשות כן, לכו להתחסן. זה בטוח, זה יעיל וזה הדבר היחיד שיוציא אותנו ממגפת הקורונה ויחזיר אותנו לעיר ירוקה".

המכתב שנשלח הבוקר

המכתב שנשלח הבוקר

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר