הסניף החמישי של יינות ביתן באשקלון. צילום: אלירם משה
הסניף החמישי של יינות ביתן באשקלון. צילום: אלירם משה

ברנע: הסניף החמישי של יינות ביתן באשקלון נפתח הבוקר

פורסם בתאריך: 1.9.20 16:12

     

ברשת הקמעונאות מהגדולות בישראל שהחלה את דרכה באשקלון נפתח הבוקר הסניף החמישי וזאת לאחר שנה שבה התפרסמו כתבות על משבר כלכלי שחווה הרשת ובעקבותיו גם סגירת מספר סניפים ברחבי הארץ.

באשקלון כללי המשחק כנראה שונים. הסניף החדש והקטן יחסית מסניפים אחרים של הרשת נפתח כאמור הבוקר במרכז המסחרי בצומת הרחובות רחל לייפר מילר ואריה תגר בשכונת הרצוג וקיימות בו כל המחלקות המוכרות מהסניפים האחרים של הרשת.

בנייתו של המרכז המסחרי הושלמה כבר לפני כשנה וחודשים רבים לא העז אף בית עסק להמר על השקעה במיקום שמרוחק ממרכזי השכונות הגדולים. גם אם האוכלוסייה המתגוררת סמוך למרכז המסחרי עדיין דלה יחסית אבל העתיד באזור נראה שונה. בשנה האחרונה החלו מספר חברות להקים בנייני מגורים, בניית מתחם הבלוט (עיר ימים) שממוקם ממול למרכז המסחרי וההערכה היא שבעוד כשנה צפויה המשפחות הראשונות להתחיל לגור בה ולהשתמש בסופר החדש כמקום המועדף לקניות.

נחום ביתן. צילום: אליאור חטב

נחום ביתן. צילום: אליאור חטב

כדי לפתוח את החנות נדרשה יינות ביתן והחברה שהקימה את המקום לקבל את אישורה של הועדה המקומית לתכנון ובניה ולאחד שלוש חנויות לחנות אחת גדולה שבה הוקם הסניף החדש.

הבוקר, נפתחו שערי הסניף החדש לראשונה, דבר שעשוי להפיח חיים במרכז המסחרי הקטן.

הבוקר נפתח סניף החדש והחמישי במספר של יינות ביתן באשקלון והפעם במרכז מסחרי שעד עתה אף עסק לא נפתח בו. לכתבה >>> https://www.kan-ashkelon.co.il/news/56532

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Mardi 1 septembre 2020

ל'כאן דרום' נודע שבחודשים הקרובים צפויה להיפתח במרכז המסחרי סוכנות דואר חדשה לאחר שסוכנות הדואר היחידה שפעלה עד לפני מספר חודשים בשכונה הכי גדולה באשקלון, ברחוב חיים סלע, נסגרה בשל חוסר כדאיות כלכלית.

סניף יינות ביתן החדש בשכונת ברנע. צילום: אלירם משה

סניף יינות ביתן החדש בשכונת ברנע. צילום: אלירם משה

עד עתה נהנו הרשתות ויקטורי ושופרסל מבלעדיות בשכונה הצפונית ומהבוקר כאמור יש להן מתחרה חדש על כיסו של הציבור המתגורר בצפון העיר.

ואליק סמיונוב שמנהל את המתחם, הבטיח היום שמלבד סוכנות הדואר צפויים במקום הרבה שינויים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר