גלאם ויפרח עם תעודת ההוקרה ומגן העיר. צילום: אלדד עובדיה
גלאם ויפרח עם תעודת ההוקרה ומגן העיר. צילום: אלדד עובדיה

"איש חסד של אמת": מנהל חברה קדישא, אלי יפרח, קיבל תעודת הוקרה

לאחר שקיבל אות עובד מצטיין ארצי, העניקה היום מועצת העיר לאלי יפרח, מנהל חברה קדישא באשקלון תעודת הוקרה

פורסם בתאריך: 29.6.20 20:16

     

בפתח ישיבת המועצה הערב (שני) הוענקה תעודת הוקרה לאלי יפרח, יו"ר חברה קדישא באשקלון, על היותו עובד מצטיין ארצי. ראש העירייה,, תומר גלאם, העניק את מגן העיר ליפרח על פועלו בתחום.

יפרח בישיבת המועצה. צילום: אלדד עובדיה

יפרח בישיבת המועצה. צילום: אלדד עובדיה

"אלי יפרח הוא איש חסד של אמת, איש שלא רואים הרבה כמותו במחוזותינו. איש שנמצא שם ברגעים הקשים ביותר של כל אחת ואחד מאיתנו ובצורה הרגישה, מסבירת הפנים והטובה ביותר" אמר גלאם לחברי המועצה ולקהל שהגיע לישיבה והוסיף: "איש של נתינה, התנדבות וערבות הדדית ברמה הגבוהה ביותר. פועלך ומקצועיותך ראויים לכל שבח. בשמי ובשם כל תושבי אשקלון, תודה לך".



יפרח התרגש מאוד והשיב לגלאם "הרבה זמן לא התרגשתי בצורה כזאת. אני בסך הכל עושה את העבודה שלי. תודה לראש העיר ולנבחרת העירייה על הכרת הטוב ועל המעמד הזה. אני מקווה שאמשיך להצדיק את הדברים שנאמרו כאן".

אלי יפרח באולם ההספדים. צילום: פבל

אלי יפרח באולם ההספדים. צילום: פבל

חבר המועצה אפי מור, אב שכול בעצמו, אמר כי ברמה האישית יפרח עזר לו המון, "אבל אני לא רוצה להתייחס ברמה האישית. אני רואה אותו המון, את היכולת ההכלה שלו, איש חסד ונתינה זה טבוע באישיות שלו, גם כשמדובר בלא יהודים. היה לי מקרה יום שישי שהמשפחה, לא יהודים, רצו לקבור מיד, והוא רץ ודאג להביא הכל ולקבר ולדאוג לטקס מכובד, זאת יכולת מיוחדת. אין זמן ואין שעה ואין יום שהוא לא עונה, זה משהו לא ייאמן".

חבר המועצה איתמר שמעוני סיפר על פן אחר ביפרח, "הוא כותב ספרים והספרים שלו הם לתפארת, בשיא הצניעות אני מביא דברי תורה מהספרים שלו. הוא גם מנחה אירועים והוא יכול להיות רב האירוע. בית החיים עבר מהפכה, פעם היית צריך לחפש חלקה, היום אתה מגיע, מקלידים לך במחשב ומיד מוצאים. דברים מדהימים, צריכים ללמוד ממנו מכל הארץ. ואני חייב לומר: אין אצלו מעמדות, כולם יקבלו את אותו היחס".

יפרח בישיבת המועצה. צילום: אלדד עובדיה

יפרח בישיבת המועצה. צילום: אלדד עובדיה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המשנה לראש העירייה, מישל בוסקילה הוסיף כי הגיע הזמן שאלי יתקדם לתפקיד בכיר יותר, "אני מצטרף לברכות על אישיותו המדהימה של אלי, אין לו שעון, הוא 24/7 פנוי", הוא אמר ופנה ליפרח: "היכולת שלך מדהימות ואפשר לקחת אותך לתפקידים של ניהול מערכות גדולות. ההנהגה המקומית שיושבת פה יודעת שהגיע הזמן שתשחרר את התפקיד ותעלה לתפקיד יותר בכיר"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר