אלי יפרח ויו"ר המועצה הדתית שמי פרבר
אלי יפרח ויו"ר המועצה הדתית שמי פרבר

"הם עושים עבודת קודש": אלי יפרח מנהל חברה קדישא זכה בפרס כספי והעניק אותו לעובדיו

יפרח, זכה בתואר "העובד המצטיין" של משרד הדתות. אלא שמלבד התואר הוא זכה גם בפרס כספי בסך 5,000 ש"ח החליט להעניק אותו לעובדים שלו: "הם עושים עבודת קודש, אני רק מייצג אותם", אמר יפרח בהתרגשות

פורסם בתאריך: 19.2.20 09:48

     

מנהל חברה קדישא באשקלון, אלי יפרח זכה השבוע בתואר העובד המצטיין מטעם משרד הדתות. בנימוקי הפרס נכתב כי יפרח "תורם את כל כולו למען שיפור השירות של חברה קדישא בעיר בהצלחה מרובה. תכונות האופי שלו תרמו ותורמות לכך רבות, מסירותו לעבודה היה יוצאת דופן. הוא זמין 24 שעות ביממה, מצאת השבת ועד כניסתה".

אלי יפרח ושר הדתות יצחק וקנין

אלי יפרח ושר הדתות יצחק וקנין

עוד נכתב כי יפרח "הכין וערך באופן אישי חוברות תמציתיות במגוון שפות למשפחות אבלות לאורך ימי השבעה. האו הכניס מערכות חדשות לבית העלמין, ממחשוב המערכת ברמה גבוהה ביותר ועד דאגה לפרטים הקטנים ביותר. בתפקידו כמנהל הוא דאג במסירות לעובדים ולמתנדבים, הן בדאגה לתנאי העסקתם והן ברמה האישית. הדבר בא לידי ביטוי בהערכה הרבה שהם רוחשים לו".

אלי יפרח ושר החינוך הרב רפי פרץ

אלי יפרח ושר החינוך הרב רפי פרץ

יפרח, תושב אשקלון, אב לשני ילדים וסב לשישה נכדים, עובד כבר 17 שנים בבית העלמין באשקלון ורבים פוגשים אותו ברגעים הכי קשים בחייהם. השבוע התקיים הטקס החגיגי של הענקת הפרס בהשתתפות שרי הממשלה. יפרח שבנוסף לתואר המכובד, זכה גם בפרס כספי בסך 5,000 ש"ח הודיע בטקס כי הוא מעניק את הפרס לעובדיו: "בחוד החנית זה לא אני, אני רק מייצג אותם, אלה העובדים המקסימים והמיוחדים שעושים עבודת קודש בכל התנאים בחום ובקרו בלילה ובבוקר ותחת מתקפת טילים עושים עבודה מיוחדת. אלה העובדים שלי, אני יכול רק להתוות דרך, אי אפשר לעבוד לבד. בלי אנשים טובים אתה לא יכול. כשאני התבשרתי בשבוע שעבר, אני מיד הודיתי להם. ואני אומר לכם: תגדילו את הפרס, כי אני הולך לתת אותו לעובדים, אני לא אשתמש בו. זה מגיע לעובדים".

אלי יפרח מנהל חברה קדישא, קיבל 5,000 ש"ח והודיע כי הוא נותן את הפרס לעובדים שלו: "זה מגיע להם"

איזה איש מיוחד! אלי יפרח מנהל חברה קדישא, נבחר כעובד מצטיין וקיבל 5,000 ש"ח אך מיד הודיע כי הוא נותן את הפרס לעובדים שלו. לכתבה>> https://bit.ly/2vOMZTn

Geplaatst door ‎כאן דרום אשקלון‎ op Dinsdag 18 februari 2020

יפרח לא שכח להודות גם לאנשים החושבים בחייו ותחילה הודה להוריו "שנתנו לי את הבסיס והכלים לעשות את העבודה הקשה הזאת. אני מודה לחברי הוועדה, תודה רבה, אני יודע שהעבודה היה קשה. מורי ורבותיי, יושב ראש המועצה הדתית הרב שלמה פרבר המזכ"לית שלנו אסתר ברששת אתם אלה שמגבים אותי ונותנים לי את הכוח כי אחרת אני לא יוכל. וכמובן, למשפחתי, בני בתי ונכדיי".

אלי יפרח ויו"ר המועצה הדתית שמי פרבר

אלי יפרח ויו"ר המועצה הדתית שמי פרבר

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר