אוטובוס דן בדרום. צילום: אלירם משה
אוטובוס דן בדרום. צילום: אלירם משה

דן בדרום: עלייה של 154% בכמות הנוסעים ב-2017 באשקלון

החברה שהחלה ב-2016 להפעיל את התחבורה הציבורית באשקלון ובערים נוספות בדרום מסרה היום כי גם בשנה שהסתיימה המשיכה להציג אחוזי ביצוע גבוהים ולשרת את נוסעיה על הצד הטוב ביותר

פורסם בתאריך: 1.1.18 11:28

     

חברת התחבורה 'דן בדרום' פועלת מאז 2016 בערים אשקלון, שדרות, אופקים, נתיבות, קרית גת, וקרית מלאכי ומספקת שירות גם לקיבוצים ומושבים באזור. מאז זכייתה החלה לפעול בדרום  טוענת דן בדרום לנתונים מרשימים ואחוזי ביצוע גבוהים במיוחד בכל אזור הפעילות שלה.

תחבורה ציבורית באשקלון. מעט מידי, חלש מידי. אילוסטרציה: אלירם משה

החברה אמנם אינה מפרטת כיצד נאספו הנתונים שהביאו לעליה המרשימה לכאורה בביצועים אך בכל זאת נספר לכם שבאשקלון, כך מסרו היום מדן בדרום, חלה עלייה של 154% בכמות הנוסעים בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2016, באופקים נרשם גידול של 117%, בנתיבות 129%, בקרית גת 121%, בשדרות 106% ובקרית מלאכי עלייה של 121%.

משקלול הנתונים עולה כי סך הכל, בכל הדרום נרשם גידול של כ-125% בכמות הנוסעים באוטובוסי החברה ביחס לשנת 2016.

עוד מסרה היום דן בדרום כי גם בדו"ח צרכני התחבורה של ארגון "15 דקות" בו נבדקו היקפי ההשקעה של המדינה בתחבורה ציבורית ב-126 ערים וישובים ברחבי הארץ, הציגה "דן בדרום" את השיפור הגדול ביותר בציון התפעולי שלה מבין כל חברות התחבורה שנבדקו בארץ.

ממתינים לעוד לקוחות מרוצים. מסוף רמז. צילום: אלירם משה

"הרחבנו השנה את השירות בצורה דרמטית בישובים נתיבות, שדרות, קריית גת ואשקלון. התחלנו הפעילות עם 250 אלף נסיעות בשנה וכיום אנו עומדים על 1.2 מיליון נסיעות. אנחנו במגמת שיפור עקבית שצפויה להמשך גם בשנה הקרובה" מסר היום מנכ"ל דן בדרום, טל כהן "תושבי הנגב מקבלים כיום תחבורה ציבורית יעילה ואיכותית בעשרות מונים מזו שהייתה בעבר ואני צופה שגם בשנת 2018 נהיה עדים להתרחבות נוספת ולשיפורים בשירות."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר