צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בת 4 חודשים עם שברים בצלעות ודימומים במוח: אישום נגד הורים מאשקלון על התעללות

מדובר בהורים שזה עתה הורשעו בכך שפגעו בבן אחר בעת שהיה תינוק ובקרוב אמור להיגזר דינם. בתם הפעוטה סובלת גם מדימומים בעינים ושבר באחת האצבעות

פורסם בתאריך: 3.4.22 18:54

     

שוב הם מגיעים לבית החולים עם תינוק שזקוק לטיפול ושוב מתברר שהתינוק נחבל קשות. רק לפני כמה שבועות זוג הורים מאשקלון, בני 30, הודו והורשעו שפגעו בבנם התינוק וכבר עכשיו הם עם כתב אישום על כך שפגעו בבתם התינוקת.

על פי כתב האישום שהוגש שהוגש ע"י עורכת הדין אלכס דרנבוים מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), בתאריך 9 בנובמבר ילדה האם תינוקת בבית החולים ברזילי באשקלון. יום למחרת היא שבה עמה הביתה.

הכניסה לחדר המיון החדש בברזילי. צילום: דוברות ברזילי

הכניסה לחדר המיון בברזילי. צילום: דוברות ברזילי

על פי כתב האישום ממועד זה ועד ליום 1.3.22 מועד בו אושפזה התינוקת בבית החולים ברזילי באשקלון, ההורים התעללו בתינוקת ותקפו אותה.

כעבור פחות מ-4 חודשים מאז הלידה, בתאריך 1 במרץ השנה כאמור, הובאה התינוקת באמבולנס של מד"א שהוזעק על ידי ההורים, לחדר מיון ילדים בבית החולים ברזילי, לאחר שהם טענו כי אירע לה אירוע פרכוס בזמן מחלת חום, ואיבדה הכרתה למשך מספר דקות.

בשל כך בוצעה לתינוקת בדיקת קרקעית עיניים, ובעקבותיה בוצעו בדיקת CT מוח, וסקירת שלד, ומה שגילו הרופאים הדהים אותם: התינוקת הקטנה סבלה מדימומים שונים במוח, דימומים בקרקעית העין, שברים טריים וישנים בצלעות ושבר באחת האצבעות. בשל הבחלות בעיניה גם נפגעה ראייתה של התינוקת.

בית החולים דיווח על כך מיד למשטרה שהגיעה לבית החולים ועצרה את ההורים. הם נחקרו בתחנת המשטרה באשקלון, "מדובר בעבירות חמורות שבוצעו ע"י הנאשמים כלפי בתם הפעוטה, שלצערינו הובילו אותה למצבה הבריאותי הנוכחי", מסר רפ"ק דני בקר, קצין חקירות והמודיעין של תחנת אשקלון, "מיד עם קבלת הדיווח ע"י בית החולים וממצאי הבדיקות, עלה החשד כי מדובר בפציעות שנגרמו ע"י האנשים הקרובים אליה ביותר, ואלו שאמורים להגן עליה מכל פגע. אספנו את הראיות והממצאים תוך הארכות מעצרם חוזרות של ההורים, במטרה להביא אותם לדין, והעברנו את תיק החקירה לידי הפרקליטות שהגישה נגדם את כתב האישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים".

ההורים, כך על פי כתב האישום, "עשו בה מעשה התעללות גופנית, תקפו אותה וגרמו לה לחבלות חמורות". הם נאשמים בעבירות של התעללות בקטין חסר ישע וכן תקיפת קטין וגרימת חבלה חמורה.


המקרה הקודם:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר