תינוקת בבית חולים. צילום אילוסטרציה: freepik.com
תינוקת בבית חולים. צילום אילוסטרציה: freepik.com

הורים מאשקלון שהורשעו בפגיעה בבנם נעצרו שוב בחשד להתעללות בבתם התינוקת

לאחר שהורשעו כבר בכך שגרמו לשברים בראשו של בנם הפעוט וזמן קצר לפני גזר דינם בתיק הזה, נעצרו שוב זוג הורים מאשקלון הפעם בחשד להתעללות בבתם הפעוטה המאושפזת בבית החולים

פורסם בתאריך: 2.3.22 17:24

     

אמש הובאה לבית החולים ברזילי פעוטה בת 3 חודשים כשהיא במצב בינוני. עובדי בית החולים בחדר המיון חשדו שמדובר בפגיעה מכוונת ולכן הוזעקה במשטרה. הילדה מאושפזת במצב יציב בטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי ברזילי.

השוטרים עיכבו לפני זמן קצר לחקירה, את ההורים בני 30 מאשקלון בחשד לעבירות התעללות בקטין חסר ישע על ידי אחראי. עם סיום חקירתם בהמשך היום, יוחלט באם לעצור אותם ולהביאם מחר בפני בימ"ש.

המרכז הרפואי ברזילי. צילום: אורי קריספין

המרכז הרפואי ברזילי. צילום: אורי קריספין

מדובר בבתם החמישית של ההורים הללו שכבר נעצרו בעבר בחשד כי פגעו בבנם הרביעי בעודו בן מספר ימים בלבד ואף הורשעו בכך.

זה קרה בחודש אפריל 2020, כאשר בנם נולד ב-25 לחודש, בבדיקה בטיפת חלב שהתרחשה ב-30 לחודש התגלתה חבלת ראש חמורה והתינוק אושפז בבית החולים סורוקה. ההורים נעצרו ולאחר מכן שוחררו.

אלא שכעבור שלושה חודשים הם נעצרו שוב, זאת לאחר ששוב התינוק אושפז בבית החולים ואז התגלה כי ישנה חבלת ראש חדשה עם דימומים במוח וכן חבלות בגופו כולל שטף דם במפשעה. כל זאת על פי כתב האישום שהוגש נגדם.

במסגרת הסדר טיעון שאושר לפני מספר חודשים, הם הודו והורשעו. האם הורשעה בעבירה מינורית יותר ואילו האב הורשע בעבירה של תקיפה וזאת כתוצאה מטלטול. גזר הדין בעניינם אמרו להינתן בתחילת החודש הבא.

סנגורם עו"ד מיכאל בוסקילה המייצג אותם לאורך כל הדרך מסר כי הוא מאמין שגם במקרה זה התיק שהחל בקול רעש גדול יסתיים בקול ענות חלושה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר