שניר בוחבוט בציון הבבא סאלי
שניר בוחבוט בציון הבבא סאלי

"יותר מיורה אחד": הוארך בשבעה ימים מעצר החשודים ברצח שניר בוחבוט

הוארך בשבעה ימים מעצרם של ששת החשודים ברצח שניר בוחבוט. על פי החשד היה יותר מיורה אחד בזירה וככל הנראה היה אחד שירה בבוחבוט ואחד שירה באופיר ברנס ופצע אותו קשה. בינתיים, ברנס התאושש מעט והמשטרה גבתה ממנו עדות

פורסם בתאריך: 22.4.21 20:32

     

המשטרה עצרה הלילה 12 חשודים ששהו בדירה באשדוד, במסגרת חקירת רצח שניר בוחבוט באשקלון. לאחר חקירה, שישה מהעצורים שוחררו ואילו שישה אחרים הובאו להארכת מעצר.

המשטרה רואה בחשודים, כולם תושבי אשקלון, כחברים בכנופיה הקווקזית אשר לה סכסוך עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני. כנופיה אשר המאפיין אותה הוא שרבים מחבריה הם יוצאי חבר העמים.

אקדח וסכינים שנמצאו אצל החשודים. צילום: דוברות המשטרה

אקדח וסכינים שנמצאו אצל החשודים. צילום: דוברות המשטרה

שישה מהם כאמור, הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון בחשד לביצוע עבירות של רצח, ניסיון לגרום למותו של אדם, נשיאת והובלת נשק שלא כדין, ירי מנשק חם שלא כדין באזור מגורים וקשירת קשר לביצוע פשע.

חוקרי המשטרה בזירה

חשוב לציין כי שניים מהחשודים הובאו כל אחד בנפרד להארכת מעצר ואילו ארבעה אחרים הובאו יחד, דבר שעשוי לרמז על החלק של כל אחד מהעצורים באירוע.

נציג המשטרה בדיון אייל ז'ק גילה במהלך הדיון כי היה יותר מיורה אחד בזירה. ככל הנראה החשד הוא כי היה יורה אחד שפגע בשניר בוחבוט ואילו היורה השני פגע באופיר ברנס.

אופיר ברנס

אופיר ברנס

עוד התברר במהלך הדיון כי המשטרה כבר ביקרה את אופיר ברנס בבית החולים וגבתה ממנו עדות בכל הנוגע לאירוע הירי. לא ידוע עד כמה הוא שיתף פעולה אם בכלל עם המשטרה.

השופטת דורית בונדה, אשר דנה בהארכות המעצר ציינה באחת מההחלטות "תיק החקירה מוכר לי היטב שעה שמותב זה מלווה את החקירה מראשיתה, אף בצווים השונים אשר נדרשו על מנת להתחקות אחר החשודים ברצח הקורבן בוחבוט ובניסיון רצח של אופיר ברנס. מאז קרות הרצח ועד היום פעלה היחידה החוקרת ללא לאות על מנת לאתר את החשודים או מי מהם כשנעשו פעולות במישור הסמוי במשך התקופה שחלפה מיום 11.04.21 ועד היום, פעולות אשר בסופו של יום נשאו פרי והובילו למעצר החשודים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




היא קבעה כי כלפי כל אחד מהחשודים ישנו חשד סביר ואף ציינה לגבי אחד מהם יש נגדו ממצאים מסבכים וכי "החשדות המיוחסים לו מקימים כנגדו חשד סביר בעצמה גבוהה למעורבות באירוע בו למרבה הצער נרצח אדם ונפצע באורח קשה אדם נוסף".

יחד עם זאת, הוארך מעצרם של כל ששת החשודים בשבעה ימים, עד ליום רביעי הבא.

את החשודים ייצגו: עו"ד עופרה סיבוני, עו"ד רובי גלבוע, עו"ד ליאור רונן, עו"ד חיים שטיינברגר, עו"ד נס בן נתן ועו"ד רז קרן ישועה.

עוה"ד נס בן נתן ורובי גלבוע

עוה"ד נס בן נתן ורובי גלבוע

עו"ד רובי גלבוע המייצג שניים מהחשודים מסר בתגובה: "לא ברור לנו בשלב זה כלל על מה ולמה הם נעצרו. הם מכחישים כל קשר לאירוע, מעורבות ישירה או עקיפה ומקווים שהמשטרה תמצה את החקירה במהרה ותיווכח שטענתם נכונה".

עו"ד נס בן נתן, אשר מייצג חשוד אחד מסר בתגובה: "מרשי מכחיש כל קשר למיוחס לו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר