שניר בוחבוט וזירת הרצח

"חזר בתשובה ולא קשור לפשע": שניר בוחבוט הוא הנרצח אמש באשקלון

שוב המוות מכה במשפחת בוחבוט: 22 שנה אחרי שפנחס בוחבוט נרצח ו-7 שנים אחרי שבנו יוסי בוחבוט נרצח, אמש נרצח האחיין, שניר בוחבוט, שחזר בתשובה לפני מספר שנים. הלווייתו מתקיימת כעת

פורסם בתאריך: 12.4.21 18:32

     

אמש, קצת לפני השעה 19:30 בערב נורו מספר יריות בכניסה לבניין מספר 3 ברחוב בני עקיבא באשקלון. השכנים ששמעו את היריות התווכחו על מספרם אם היו חמש יריות או פחות מכך.

מהיריות נפגעו בני הדודים שניר בוחבוט בן 28 ואופיר ברנס בן 24. ברנס נפצע באורח קשה ואילו בוחבוט נפצע באורח אנוש ונפטר מפצעיו בדרך לבית החולים.

זירת האירוע

שניר הוא לא הקורבן הראשון במשפחתו, בשנת 1999 נרצח דודו פנחס בוחבוט בעודו שוכב בבית החולים לאחר ניסיון חיסול. הרצח שלו התפרסם בעקבות פרשת פריניאן שהתגלגלה בעקבות המקרה. 15 שנים לאחר מכן, בשנת 2014 נרצח יוסי בוחבוט בן ה-29, בנו של פנחס ובן דודו של שניר.

הדוד פנחס והבן יוסי. צילום רפרודוקציה: לימור אדרי

הרצח של שניר מהווה מכה נוספת למשפחה שכבר שילמה לא מעט בחיי בניה. "מסכנה סוליקה האמא של פנחס, היא בחיים שלה איבדה בן ונכד ועכשיו מאבדת עוד נכד", אמר מכר של המשפחה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מכריו של שניר נדהמו לשמוע כי הוא הקורבן, מאחר וכבר לפני מספר שנים הוא חזר בתשובה, כאשר גם לפני כן היו לו הסתבכויות כאלה ואחרות עם החוק, אך בוודאי שבנים האחרונות הוא היה רחוק מכך. "הוא לא קשור בדברים האלה בכלל, בוודאות של מאה אחוז", אומר אדם שהכיר אותו, "הוא הסתובב עם הבן דוד שלו והלך. הוא חזר בתשובה והיה עם כיפה, שומר שבת, מתפלל שלוש תפילות, התקרב לברסלב".

שניר בוחבוט בציון הבבא סאלי

אדם אחר שהכיר את שניר עוד לפני שחזר בתשובה, סיפר כי פגש אותו בשנים האחרונות, "הוא היה אומר שלום עם הפאות שלו והכל. אני בירכתי אותו על הדרך המדהימה שהוא עשה כי אני כבר לא רואה אותו עצור. הוא דיבר על הדרך שעשה ועל השינוי בחיים שלו. כל השיחה הוא היה עם העיניים למטה, לא עבריין ולא כלום. ממש עצוב מה שקרה לו".

אופיר ברנס

הפצוע מהאירוע, אופיר ברנס, הוא דמות המוכרת מאוד למשטרה. הוא נושא איתו מספר הרשעות בגין עבירות שביצע. על מעורבותו בפרשת "בלוק חוסם", הנוגעת לסכסוכים בעולם התחתון בין ארגון הפשיעה של שלום דומרני לארגון של בני שלמה, נגזרו עליו שנתיים מאסר.

ברנס מאושפז כעת בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר