שניר בוחבוט וזירת הרצח

הותר לפרסום: חברי הכנופייה הקווקזית מאשקלון נעצרו בחשד לרצח שניר בוחבוט

בתום חקירה סמויה שנמשכה מליל הרצח, הותר כעת לפרסום כי המשטרה עצרה חשודים במעורבות ברצח של שניר בוחבוט ופציעתו של אופיר ברנס. במשטרה סבורים כי אין לאירוע הזה קשר לסכסוך בין בני שלמה ושלום דומרני. זוג תושבי אשקלון נעצרו בחשד לשיבוש החקירה

פורסם בתאריך: 22.4.21 12:23

עדכון אחרון: 22.4.21 13:03

     

לפני כשבוע וחצי בשעת ערב התרחש ברחוב בני עקיבא באשקלון, רצח. נורו יריות לעבר שניר בוחבוט ובן דודו אופיר ברנס. בוחבוט נהרג מהירי וברנס נפצע קשה. היורים נמלטו מהזירה בזריזות.

כוחות המשטרה הוזעקו למקום וחקירת הרצח הוטלה על ידי מפקד המחוז הדרומי, ניצב פרץ עמר, על היחידה המרכזית של מרחב לכיש, שהחלה כאמור בביצוע פעולות חקירה סמויות נרחבות, הן בשטח והן תוך שימוש באמצעים מתקדמים.

אופיר ברנס

עם התקדמות החקירה, הצליחו חוקרי הימ"ר לאתר דירת מסתור בעיר אשדוד, בה שהו החשודים שעל פי החשד מעורבים ברצח, החל מאותו לילה בו בוצע המעשה.

בודקים את זירת הרצח

הלילה, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו כוחות המשטרה ובהם בלשי ימ"ר לכיש, יס"מ לכיש, הימ"מ, יחידת יואב ויחידות נוספות של המחוז הדרומי, על דירת המסתור, בה נעצרו 12 חשודים, כשברשותם עשרות אלפי שקלים במזומן, אקדח 'אייר סופט', סכינים, מכשירים ניידים ושני רכבים, שנתפסו ע"י השוטרים.

אקדח וסכינים שנמצאו אצל החשודים. צילום: דוברות המשטרה

החשודים, כולם בני 18-27 משתייכים לכנופייה הקווקזית באשקלון, כנופייה בה רוב החברים הם יוצאי חבר העמים. הכנופייה הזאת מוגדרת כחלק מהקולויצייה של ארגון הפשיעה של בני שלמה, אך במשטרה סבורים כי לאירוע הספציפי הזה אין קשר לסכסוך בין בני שלמה לבין שלום דומרני.

חברי הכנופיה בזאת היו מעורבים בזמן האחרון באירועי ירי בעיר אשקלון, במסגרת סכסוך של הכנופייה עם ארגון דומרני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כלל העצורים הובאו לחקירה בימ"ר לכיש בחשד לעבירות של רצח, ניסיון רצח, קשירת קשר לפשע ונשיאה והובלת נשק. שישה מהחשודים, המרכזיים שבהם, יובאו היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

חשד לשיבוש החקירה

במהלך החקירה נעצרו זוג תושבי אשקלון, המתגוררים בסמוך לזירת הרצח. הזוג בשנות השלושים לחייהם, מחזיקים במצלמות אבטחה המתעדות את סביבת ביתם. לאור זאת, חוקרי המשטרה הגיעו לביתם וביקשו מהם את מכשיר ה-DVR בו מוקלטים הסרטונים.

חוקרי המשטרה בזירה

הזוג סירב לבקשת המשטרה ואמרו להם שרק עם צו הם ישתפו פעולה עם המשטרה. החוקרים השיגו צו מבית המשפט, חזרו לביתם של הזוג אך להפתעתם גילו כי המכשיר כבר לא בביתם.

בני הזוג טענו בפני החוקרים כי שוטרים אחרים שהגיעו ללא צו לקחו את מכשיר ה-DVR מביתם. בחקירתם הם שמרו על זכות השתיקה ולאור זאת הובאו להארכת מעצר בבית המשפט. שם הם שוחררו למעצר בית.

צפו בדבריו של רפ"ק רן מלכה, ימ"ר לכיש:

"פעם נוספת, חקירה יסודית של חוקרי הימ"ר תוך שילוב אמצעים מתקדמים הנמצאים בידי משטרת ישראל, הובילו לחשיפת זהותם של חשודים בעבירת הרצח, למקום מסתורם ומעצרם הלילה לחקירה, שמטרתה מיצוי מלוא הדין עם המעורבים במעשה", נמסר מהמשטרה.

עו"ד נס בן נתן המייצג חלק מהחשודים מסר בתגובה: "מרשיי מכחישים כל קשר למיוחס להם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר