הרב נתנאל שריקי
הרב נתנאל שריקי

נסגר תיק החקירה נגד הרב נתנאל שריקי בחשד לעבירות מין

המקובל מנתיבות נעצר בחודש ספטמבר בשנה שעברה בחשד לביצוע מעשים מגונים בנשים שבאו להתייעץ עמו, אחת מהן מאזור אשקלון. היום הודיעה הפרקליטות למתלוננות כי הוחלט לסגור את התיקים נגדו

פורסם בתאריך: 2.3.21 21:40

     

בחודש ספטמבר האחרון נעצר הרב נתנאל שריקי מנתיבות בחשד לביצוע מעשים מגונים בנשים שהגיעו לקבל ממנו ברכות והתייעצות. הרב שריקי מכונה "רב המנהרות" לאחר שנטען כי תפילותיו גרמו לקריסות של מנהרות מרצועת עזה. רבים ומפורסמים ובהם בכירי הליכוד ושרי ממשלה שיחרו לפתחו של האיש.

חקירתו של הרב נפתחה בחודש ספטמבר בשנה שעברה, לאחר שרופאה המתגוררת באזור אשקלון, הגישה תלונה נגד הרב המקובל בתחנת משטרת אשקלון. האישה לא הצליחה להיכנס להיריון, ובעלה הפנה אותה לרב אותו הוא העריך והיא טענה כי בפגישה אצל הרב בוצעו המעשים. כנגד הרב שריקי הוגשו שתי תלונות ומעצרו הוארך אז בשלוה ימים בפני בית המשפט ולאחר מכן הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

החקירה בעניינו נמשכה ואילו הוא המשיך בחייו כרב מקובל והוא המשיך למסור הרצאות, ואתמול אף חגג בר מצווה לבנו בה השתתפו אישי ציבור כמו חברי הכנסת ניר ברקת (בתמונה) וקטי שטרית וכן השר לשעבר איוב קרא.

פורסם על ידי ‏האדמו"ר רבי נתנאל שריקי שליט"א‏ ב- יום שני, 1 במרץ 2021

היום, הפרקליטות הודיעה למתלוננות שהוחלט לסגור את התיק נגד הרב בשל חוסר ראיות. עם קשר או בלי קשר, היום הודיע הרב שריקי כי יקיים שידור חי מקברו של הסבא שלו הרב שלום איפרגן בנתיבות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מהפרקליטות נמסר כי התיקים כנגד הרב שריקי נסגרו "זאת בהיעדר ראיות מספיקות ביחס לשתי מתלוננות ובעילה של חוסר אשמה ביחס למתלוננת נוספת. בשל צנעת הפרט, לא נוכל להרחיב מעבר לכך. למתלוננות זכות ערר כחוק".

עורכת הדין של המתלוננות הודיעה כי בכוונתה לערער על החלטת הפרקליטות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר