אילוסטרציה: א.ס.א.פי קריאייטיב INGIMAGE
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

מזמינים אחד את השני: מה קרה בחדר 216 במלון "הים האדום" באילת

פרטים חדשים על פרשת האונס הקבוצתי באילת: כמה שעות לפני האונס דחתה הנערה את חיזוריו של החשוד המרכזי וזאת לאור גילו, אך כאשר הייתה הכרתה מעורפלת, הוא ניצל את מצבה. במצלמות נראית המולה מחוץ לחדר כאשר הנערים מזמינים זה את זה

פורסם בתאריך: 1.9.20 19:47

     

מחר יוגשו כתבי אישום נגד החשודים בפרשת האונס הקבוצתי באילת והיום אנחנו מפרסמים פרטים חדשים על מה שקרה בחדר 216 במלון "הים האדום" באילת.

מחקירת המשטרה עולה כי הנערה בת ה-16 מאשקלון, הגיעה לבית המלון כדי לבקר קבוצה של חברים שהכירה מהבית. בשלב מסוים החשוד המרכזי, הצעיר מהצפון בן ה-27 שאותו היא לא הכירה, ניסה להתחיל איתה בבריכה אך היא דחתה אותו ואמרה לו "אתה מבוגר מדי בשבילי".

מלון "הים האדום" באילת

מלון "הים האדום" באילת

כמה שעות לאחר מכן, באחד מחדרי המלון שתתה הנערה אלכוהול יחד עם מכרים ובשלב כלשהו היא לא הרגישה טוב ויצאה מהחדר כדי להתרענן.

אלא שאז מגיע החשוד המרכזי ומציע לה עזרה, כאשר הוא טוען שהוא איש רפואה, הוא מוביל אותה לחדר מספר 216, ושם מתחיל האונס.

בשלב הזה במצלמות האבטחה אפשר לראות המולה גדולה של אנשים, לפחות 16 נערים ובגירים שהולכים לכיוון החדר. במצלמות ניתן גם לראות כיצד הם מזמינים האחד את השני לחדר.



הנערה התעוררה למחרת כאשר היא אינה יודעת מה קרה באותן שעות שבהן הייתה הכרתה מעורפלת וכיצד נוצל מצבה על ידי הגברים והנערים. אלא שאז אחד החשודים החל לשלוח לה הודעות בנוגע לאותו הערב ומתוכן ההודעות היא הבינה מה קרה שם בחדר 216 ולכן פנתה למשטרה.

בעקבות התלונה שהוגשה בתחנת המשטרה באשקלון, הוקם צוות חקירה מיוחד בפיקוד קצין אח"מ מרחב לכיש, סגן ניצב דורון אלוני.

צוות החקירה מנה למעלה מ-20 חוקרים וחוקרות, צוות טכנולוגי וחוקרי נוער במטרה להגיע לחקר האמת במהירות האפשרית תוך שמירה על הקורבן ופרטיותה.

במהלך החקירה נאספו חומרים ויזואליים, ראיות פורנזיות ועוד ובאמצעותם הצליחו החוקרים להגיע ולזהות של כלל המעורבים ולהביא למעצרם. חוקרת הנוער מצוות החקירה ליוותה את הקורבן ונמצאת איתה בקשר רציף.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ומחר בכוונת פרקליטות מחוז דרום להגיש כתבי אישום תוך מעצר כנגד מהמעורבים, בהמשך צפויים להיות מוגשים כתבי אישום נוספים.

"מדובר בחקירה מורכבת ורגישה שהייתה חשיבות רבה להגיע לחקר האמת ולהביא לסיומה המהיר, תוך שמירה על הקורבן וזכויות החשודים", ציין מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם סופר. "זוהי חובתנו האזרחית והמוסרית, לא לעמוד מנגד ולדווח על מעשים פלילים, כל שכן לסייע לקורבן העבירה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר